מכבי ת"א לא תעמוד בדרכו של גילי ורמוט

ורמוט
ורמוט | צילום: עדי אבישי

לקשר נמסר: לא התקבלה עבורך שום הצעה. והמחיר? לפחות חצי מיליון יורו

(גודל טקסט)

שנה לאחר שהגיע למכבי תל אביב בקול תרועה, גילי ורמוט, שלא הצליח להרשים את שלושת מאמניו בתקופה זו, הבין כי אין כוונה להסתמך עליו כשחקן הרכב ראשון ועל כן יזם שיחה עם המנהל המקצועי ג'ורדי קרויף והמאמן פטר בוס.

 

בשיחה דרש הקשר, שלא הצליח להשתלב בקבוצה כשחקן מוביל לצדם של ערן זהבי וטל בן חיים, להבין מהו מעמדו המקצועי וכוונות המועדון לגבי עתידו. ורמוט תהה מה הוא צריך לעשות כדי להמשיך לקבל את חולצת ההרכב ולא להפוך לשחקן שולי שנע בין הספסל להרכב ובין הספסל ליציע.

 

 

על פי גורם המקורב למועדון, קרויף ובוס הסבירו לו מהי שיטת המשחק החדשה שהמאמן החדש מנסה להנחיל, וכמו כן הבהירו לו כי ההרכב נקבע לפי יכולות השחקנים באימונים והתאמתם לשיטת המשחק. כמו כן, הובהר לקשר כי אף קבוצה, כולל הפועל תל אביב ומכבי חיפה, לא העבירה הצעה לרכישתו, והמועדון מתוך עיקרון לא עוצר אף שחקן שמעוניין לעזוב מאחר שלא  השתלב בהרכב.

 

לסיום, צמד ההולנדים הבהיר לורמוט כי ההחלטה לאן פניו מועדות היא שלו בלבד, אולם יחד עם זאת עליו להתרכז אך ורק באימונים כמו כל שחקן אחר בסגל, ללא כל קשר לשינויים כאלה או אחרים בסגל. הצהובים מקיימים מעקב מקצועי אחרי כל שחקן ושחקן ונראה כי ורמוט לא מצליח לעשות את המעבר מהנהגת הפועל תל אביב להשתלבות במועדון עם סטנדרטים אירופאיים.

 

יתאחדו מחדש? ורמוט וגוטמן (gettyimages)

 

"גילי ורמוט מאמין כי עד סיום חלון ההעברות אלי גוטמן יצליח להנחית אותו בהפועל ת"א", חשף גורם המקורב למכבי ת"א. "מכבי השקיעה לפני שנה כ-700 אלף יורו ברכישתו, והם ידרשו עליו לפחות 500 אלף יורו אם הוא אכן יעזוב. קרוייף מוכן שהוא ימשיך בקבוצה עד סיום העונה ולאחר מכן יעשו חישוב מקצועי חדש".

 

ורמוט עצמו טען לפני מספר ימים כי כל נושא עזיבתו את מכבי הוא המצאה ואין בדבר כל אמת. עם זאת, נראה כי לא כך הם הדברים. השחקן עדיין לא כבש מאז עבר לקרית שלום ושותף ב-18 משחקי ליגה, כאשר ב-11 מהם פתח בהרכב. בסך הכל שיחק 996 דקות במדי הצהובים. 

 

אוחיון סיים להתאמן בווטפורד: המגמה חיובית

חביב אוחיון, שוער מכבי תל אביב, סיים את ההתרשמות שלו בווטפורד. הצוות המקצועי שעקב אחריו התרשם מהיכולות שגילה, והבהיר לסוכנו אבי נמני כי החלטה בעניינו תתקבל בימים הקרובים, כשהמגמה היא חיובית בהחלט.

יארוז את המזוודות? אוחיון (gettyimages)

במהלך אימוניו אצל הצרעות, זכה אוחיון לתמיכה מקצועית משני שוערי הקבוצה, הברזילאי האורליו גומש והרומני קוסטל פנטילימון, שליוו אותו באימונים. השניים חיבקו אותו ואף הבטיחו לו כי ימליצו לצוות המקצועי להחתימו. אם אכן תיחתם עסקה בין שני המועדונים סכום מכירת כרטיסו של השוער צפוי לעמוד על כמיליון יורו.

 

ואן לייבן ימונה ליועץ, לא על חשבון לוין

ההולנדי פטריק ואן לייבן שהיה אחראי על מחלקת הנוער בקייראט מקזחסטאן, שהה לפני כשבועיים בישראל ועקב מקרוב אחרי אימוני הקבוצה הבוגרת, משחקיה ומחלקת הנוער.

 

מקורבים למועדון טוענים שבסיום העונה אמור ואן לייבן לקבל את תפקיד האחראי על מחלקת הנוער, ולפתח אותו בהשקעה כספית גדולה של הבעלים מיץ' גולדהאר.

 

במכבי הבהירו כי ואן לייבן לא יועסק במועדון במקומו של ניר לוין, והוא אמור לכהן כבר בעוד מספר שבועות כיועץ מקצועי למועדון. הוא צפוי ללוות את תוכניות העבודה של מחלקת הנוער לצד הבוגרים. המגמה הנוכחית בקרית שלום היא להרחיב את המושבה ההולנדית, כאשר גם שמו של וים יונק מאייאקס נקשר למועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי