השוער מריאן אנטולוביץ' יצטרף להפועל חיפה

מריאן אנטולוביץ'. יחליף את קובארז'
מריאן אנטולוביץ'. יחליף את קובארז' | צילום: Gettyimages

הקרואטי (27, 1.95 מ') יחליף את קובארז' ששוחרר. שימש כקפטן ז'לז'ניצ'אר

(גודל טקסט)

שוער חדש להפועל חיפה במקומו של פרמיסאל קובארז' ששוחרר. מריאן אנטלוביץ', שוער קרואטי בן 26 (1.95) ינחת ויחתום באמצעות סוכנו אדם קידן. אנטלוביץ' משמש כקפטן ז'לז'ניצאר הבוסנית שם הוא מסיים חוזה בתום העונה.

 

בעבר שיחק בלגיה וורשה אלופת פולין, עימה השתתף בליגה האירופית. אנטלוביץ' שיחק בעבר בכל הנבחרות הצעירות של מדינתו. הוא יתחרה עם ניב אנטמן על אפודת השוער הראשון, כאשר במועדון רוצים גיבוי לשוער הצעיר.

 

 

אם וכאשר יחתום, יהפוך אנטלוביץ' לרכש השני של האדומים ויצטרף לדימיטרי באגה הבלרוסי, ממנו מאוד מרוצים בקבוצה.

 

בנושא אחר, בהפועל חיפה מאוכזבים מההפסד 1:0 לבני יהודה שקטע את רצף שמונת המשחקים ללא הפסד של המאמן מאיר בן מרגי. בקבוצה יצאו בתחושה שלא הקבוצה היותר טובה היא שניצחה במשחק.

 

אולם בהפועל חיפה כבר מסתכלים קדימה אל עבר הדרבי מול מכבי חיפה ביום רביעי במסגרת שמינית גמר הגביע ועדיין מאמינים כי ניתן להגיע לפלייאוף העליון.

 

עם זאת קיימת שביעות רצון רבה מהשתלבותו של קשר הרכש הבלארוסי דימטרי באגה ומאמינים שהוא ישפר את הקבוצה ככל שהמשחקים יעברו.

 

יואב כץ. חיזק את בן מרגי (עדי אבישי)

 

הבעלים יואב כץ התייחס לכך וגם לאפשרות שיגיע חיזוק נוסף לאדומים מהכרמל: "באגה היה מצוין, ואם מאיר בן מרגי יחליט שצריך להגיע עוד שחקן, אז נביא".

 

כץ היה מאוכזב מההפסד לבני יהודה: "לא הגיע לנו להפסיד. זה היה הפסד מאד אכזרי, ואין לי כל טענות למאמן".


הבלם טאדאס קיאנסקאס אמר בסיום המשחק: "אנחנו מאד מאוכזבים. היינו צריכים לנצח 0:2 ובסוף הפסדנו, בשורה התחתונה בני יהודה יצאו עם שלוש נקודות ואנחנו בלי כלום".

 

השחקן הוסיף: "אנחנו מסוגלים ואני מקווה שנגיע לפלייאוף העליון. נעשה במשחקים שנותרו את הכל בשביל זה".

 

הבלם אושרי רואש שלא שיחק נגד בני יהודה עקב פציעה, עשוי להיות כשיר לדרבי הגביע ביום רביעי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי