החלוץ הבלגי, דיילן סייס הצטרף להפועל עכו

סייס מוצג בעכו
סייס מוצג בעכו | צילום: הפועל עכו, האתר הרשמי

הבלגי שסומן ככישרון בברוז' יחזק את הוכנבוים עד תום העונה. מחמאות לדני עמוס

(גודל טקסט)

רכש חדש להפועל עכו. החלוץ הבלגי בן ה-19, דיילן סייס הצטרף היום (ראשון) לקבוצה וצפוי לחזק את החלק ההתקפי של ירון הוכנבוים.

סייס הגיע מקלאב ברוז' הבלגית וחתם לעונה אחת בהשאלה.  סיילס מגיל צעיר התגלה ככישרון וקלאב ברוז' הייתה הקבוצה הראשונה שהניחה עליו את ידה. בקבוצה מקווים שיתרום רבות לקבוצה ויסייע לה להישאר בליגה

 

בעכו מסתכלים קדימה אחרי הפסד נוסף, 3:1 להפועל רעננה, וכבר חושבים על המפגש ביום ראשון הבא מול מכבי חיפה, שם צפוי סייס לערוך את הבכורה שלו.

בצפון מבינים ומודים כי הפועל רעננה הייתה טובה יותר, אך מציינים כי מרגישים תחושת פספוס מכיוון שמספר הזדמנויות טובות לא תורגמו לשערים והקבוצה איבדה את הסיכוי לאזן.

 


עמוס. הציל ונפצע (דני מרון)

 

 

עיזאת חלאיילה שעלה מהספסל והחליף את עדנאן זהירוביץ' אמר בסיום: "התחלנו את המשחק בצורה לא טובה, היינו צריכים לשחק יותר טוב. קיבלנו שני שערים שלא היינו אמורים לקבל, ואחרי השער שלנו היינו קרובים מאוד לשער השיוויון, אך החמצנו וישר שילמנו על זה".


ציון צמח, שחזר להרכב אחרי שפספס את המשחק נגד מכבי תל אביב, הוסיף לדברי חברו לקבוצה: "מאכזב מאוד להפסיד 3 נקודות כל כך חשובות עבורנו, אך אנחנו עם הפנים קדימה למשחק הבא שלנו יום ראשון. שום תוצאה לא תשמח אותנו פרט לניצחון".

 

באשר לשוער דני עמוס, שהוחלף במחצית לאחר שנפגע בראשו וסבל מזעזוע מוח בעקבות המהלך שהוביל לבעיטת פנדל, אותו עמוס הדף נפלא, סיפרו שחקני הקבוצה: "הוא לא זכר מי בעט את הפנדל או איך הוא הציל, הוא לא זכר כלום". במועדון מחכים לתוצאות הבדיקות שעבר עמוס בראשו. 

 

"דני עמוס שוער ענק, הוא חשוב מאוד עבור הקבוצה, אני יכול רק לפרגן לו על היכולת שלו וכולם ראו זאת גם בהצלת הפנדל", המשיך עיזאת חלאיילה.


למרות ההפסד השלישי ברצף, בקבוצה לא מאבדים את האופטימיות לרגע וחלאיילה סיכם: "הליגה עוד ארוכה, אנחנו נשחק עד הרגע האחרון ואני בטוח שהפועל עכו תישאר".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי