מונונגה: "היינו יריב ראוי למכבי תל אביב"

מונונגה. יותר מדי החמצות ממצבים קורצים
מונונגה. יותר מדי החמצות ממצבים קורצים | צילום: דני מרון

קפטן מכבי פ"ת בסיום ה-3:1: "זו נקודה לזכותנו". פריצה ישוב לגביע מול ב"ש?

(גודל טקסט)

"נמאס כבר. בשלושת המשחקים האחרונים לא נפלנו מהיריבה וגם אתמול וגם מול ב"ש היינו חייבים לצאת לפחות עם נקודה. כמה פראיירים אפשר להיות כדי לצאת רק עם המחמאות", כך אמרו גורמים במכבי פ"ת לאחר ההפסד אמש בבלומפילד 3:1 למכבי ת"א.

 

"באנו לבלומפילד מול האלופה ושיחקנו טוב ובכל זאת, שוב יצאנו בלי נקודות. זה מתסכל", המשיכו במועדון. 

 

 

לפ"ת מצפים שבועיים קשים מאוד שיחלו במשחק שמינית גמר הגביע ביום רביעי במושבה מול הפועל ב"ש, ימשיכו מול הפועל רעננה בשבת בקרב על הפלייאוף העליון ויסתיימו בגמר גביע הטוטו מול עירוני ק"ש באמצע השבוע הבא. "יש לנו שבוע קריטי שיקבע אם העונה הזאת שלנו היא הצלחה גדולה או שבסופו של דבר יצאנו בלי כלום. כל משחק כרגע הוא מלחמת עולם לא פחות" סיכמו השחקנים.

 

שבוע לסגירת חלון ההעברות, בקבוצה עדיין מחפשים להתחזק. שמות רבים של שחקנים, חלקם זרים וחלקם ישראלים מוצעים למועדון אך בקבוצה לא באמת החליטו מי השחקן שיגיע ויהיה שחקן הרכש השני.

 

בגזרת הפצועים, גיא מלמד לא יהיה כשיר לרביעי וכמוהו ככל הנראה עידן שמש שמתקשה לחזור. בנוגע לראדה פריצה, שערך ביום שישי אימון מלא אך לא היה בסגל אמש בבלומפילד, בקבוצה ייתנו לשחקן את האופציה להחליט מתי הוא כשיר אך לפי ההערכות ביום רביעי בשל חשיבות המשחק, הוא אמור לשחק. אליסון דוס-סנטוס צפוי לחזור להרכב, ככל הנראה במקומו של עודד גביש.

 

פריצה וזהבי אתמול. החלוץ אמור לשוב לגביע (אסף קליגר)

 

הקפטן ג'ו מונונגה סיכם את תחושות הקבוצה לאחר ההפסד: "רגשות מעורבים. אנחנו יכולים להיות מאוכזבים כי הגיע לנו לצאת עם משהו מהמשחק הזה. מצד שני, שיחקנו מול קבוצה טובה שרצה לאליפות והיינו עבורם יריב ראוי. צריך להיות ריאליים, יש הבדל ברמות ואם מכבי פ"ת לא נתנה לזה להיראות במגרש זו נקודה חיובית לזכותנו.

 

"הם ממצב אחד הבקיעו ואנחנו החטאנו שלושה או ארבעה מצבים ובמשחקים כאלה זה ההבדל. יש לי ביטחון עצמי מלא, יצרתי לעצמי מצבים שהיום לא נכנסו ואני מקווה שבמשחקים הבאים ייכנסו. אני לא אגיד שהגיע לנו לקחת שלוש נקודות מול מכבי ת"א. הראנו לעצמנו שאנחנו מסוגלים לעמוד איתם וזה טוב".   

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי