יהלום לא מלוטש: אופיר מזרחי מכוון למכבי חיפה

מזרחי. עתיד ורוד
מזרחי. עתיד ורוד | צילום: עדי אבישי

חלוץ ק"ש רוצה להתקדם, אבל חבריו בטוחים: "הוא עדיין לא מספיק בשל"

(גודל טקסט)

אחד השחקנים הבולטים העונה בליגת העל הוא חלוץ קרית שמונה אופיר מזרחי. החלוץ כבש העונה כבר 9 שערי ליגה ובחודש האחרון מחזרת אחריו במרץ מכבי חיפה, אולם איזי שרצקי עדיין לא מוכן לשחרר את היהלום החדש שלו.

 

מזרחי (22) התחיל את דרכו במחלקת הנוער של הפועל חיפה, אך לא הצליח לבלוט ועבר למ.ס. נשר שבאותו הזמן עברה לבעלותו של אייל ברקוביץ'. בקבוצת הנוער של נשר התחיל לכבוש בצרורות וצד את עינו של איזי שרצקי שרכש את כרטיס השחקן שלו.

 

 

בתחילה השתלב רק בקבוצת הנוער של קרית שמונה, אך כבר לאחר שלושה חודשים במועדון, רשם הופעת בכורה בבוגרים מול בני יהודה. אגב, באותה הופעה גם כבש את שער הליגה הראשון שלו. מזרחי מציין כי שני האנשים שהשפיעו עליו יותר מכולם הם ברקוביץ' וברק בכר שנתן לו את הקרדיט בקבוצה הבוגרת.

 

ברקוביץ'. אחד האנשים שהשפיעו על מזרחי (עדי אבישי)

 

המאמנים שעברו בצפון ראו בו פוטנציאל גדול. הוא נחשב לשחקן מגוון שיכול לשחק במספר תפקידים בהתקפה, אך מצליח לבוא לידי ביטוי בעיקר בעמדה מתחת לחלוץ. "אופיר הוא בסך הכל בן 22 וכבר עכשיו הוא שחקן הרכב לגיטימי". אמר הפרשן ושחקן העבר אלון חרזי. "היום, לאחר ששחקני ההרכב של השנים האחרונות עזבו, הוא מנגן כינור ראשון ויש לו לא מעט על הכתפיים".

 

גם הקפטן גיא חיימוב מפרגן: "אופיר הוא ילד טוב מאד, בחור טוב שמאד מאד אהוב בחדר ההלבשה, לטעמי יש לו כשרון גדול. הוא יודע להקשיב ולקבל ביקורת, אני צופה לו עתיד מזהיר".

 

כאמור, אופיר מזרחי חווה כעת את עונת השיא שלו והחיזורים, ממכבי חיפה וקבוצות אחרות, מתחילים להיות נמרצים יותר, אך האם הוא כבר בשל לעבור לקבוצה גדולה יותר? הדעות על כך חלוקות.

 

חיימוב. מפרגן (עדי אבישי)

 

"לדעתי הוא צריך עדיין להתחזק פיזית", אומר חרזי, "הוא מהיר מאד, יש לו חוש מיקום וחוש לשערים והוא שחקן מגוון שכל מאמן היה רוצה. אם זאת, שכבר בחלון ההעברות הנוכחי הוא יתקדם לקבוצה אחרת בארץ".

 

אחד השחקנים שהיו הקרובים אליו ביותר במועדון הוא מגן בית"ר ירושלים, אלעד גבאי: "אני צופה לו עתיד ורוד. הוא ילד טוב שאוהב ללמוד, בחור רציני מאד שההצלחה לא עולה לו לראש. עם זאת, אני חושב שהוא צריך להישאר, לפחות עד סיום העונה בקרית שמונה".

 

גם חיימוב מסכים איתו: "לטעמי הוא עדיין לא בשל לעבור למכבי חיפה או לקבוצה גדולה אחרת. הוא צריך עדיין להשתפשף, אבל אני מאד נהנה לשחק איתו".

 

בהכנת הכתבה השתתף אורן פדידה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי