מאות קראו לגיא לוי להתפטר: "לא אני אשם"

גיא לוי. הקהל כבר דורש את פיטוריו
גיא לוי. הקהל כבר דורש את פיטוריו | צילום: עדי אבישי

אוהדי הפועל ת"א דורשים מהמאמן לעזוב. רייכרט: "יודע שאני לא טוב"

(גודל טקסט)

תחושות מאוד קשות בהפועל ת"א לאחר שסגרו סיבוב שלם ללא שער ביתי בבלומפילד, אחרי שסיימו הערב ב-0:0 מול הפועל חיפה בקרב תחתית חשוב לעיני 5,100 אוהדים – פחות ממספר המינויים שנמכרו הקיץ.

 

בסיום המשחק, שהותיר את האדומים במרחק שתי נקודות בלבד מכפ"ס שמתחת לקו האדום, כ-150 אוהדי הפועל ת"א התגודדו בקרבת חדרי ההלבשה וניסו להשמיע את דעתם למאמן גיא לוי, לו קראו "תתפטר" ולעבר השחקנים צעקו "אין לכם כבוד, תורידו את החולצות".

 

 

גיא לוי אמר בסיום: "דיברתי עם אבי נמני, הוא ראה את המשחק של מכבי ת"א מול רעננה והוא אמר שזה היה חלש להחריד", ציין מאמן הפועל ת"א כשנשאל האם זהו אחד המשחקים החלשים העונה, "אנחנו משחקים ברמה של הליגה. לא יודע מה הטענות הגדולות, במיוחד אלה שמפנים אליי כי לא אני בניתי את הקבוצה בלי חלוצים.

 

"אנחנו לא טובים. אני לא מעביר ביקורת חס וחלילה, טעויות הן חלק מהעסק", המשיך לוי, "בהרכב הזה של השחקנים אנחנו חייבים לשמור על ההגנה קודם כל, אם נלך על התקפה נהיה פרוצים. אין לי הרבה ברירה ואני חייב להיות זהיר כדי שלא נפסיד ונהיה עם הראש מעל המים. אנחנו מודעים למצב וללחץ מסביב. הכול עניין של רמת ציפיות. מאוד קשה הלחץ ואני מודע אליו. התפקיד שלי הוא להיות שפוי ורגוע ואם אעשה את זה, אז יהיו תוצאות – אם אסחף עם הלחץ ואעלה עם הרכבים התקפיים נדרדר עוד יותר.

 

"לא אחראי לבניית הסגל". גיא לוי בסיום (עדי אבישי)

 

"אני מודע לתסכול אבל אין מה לעשות", המשיך מאמן הפועל ת"א ופנה לקהל, "גם אני כמוהם רוצה לראות כדורגל אחר. יש פה עניין של רמת ציפיות. אנחנו צריכים לתקן את מה שנעשה. בחודש וחצי אני לא יכול לעשות תיקון של טעויות בסיסיות של קבוצת כדורגל. אני יכול להתחייב שעוד חודש וחצי עם השינויים של ינואר ניראה הרבה יותר טוב".

 

הקשר בן רייכרט שהחמיץ מקרוב הזדמנות קורצת: "זה לא סוד שאנחנו לא משחקים טוב כמו שמצפים. המשכנו את היכולת הלא טובה. אנחנו מנסים להשתפר וזה לא הולך. הגענו למצבים להבקיע וזה לא קרה, כולל אני. מקווה שנשתפר, במיוחד עם החיזוק בינואר".

 

רייכרט. החמצה גדולה שעלתה לקבוצתו בנקודות (עדי אבישי)

 

על עצמו אמר: "לפעמים רוצים ולא מצליחים. כולם רואים שאני לא מספק את הסחורה ולא מספיק טוב. אני מנסה להרים את עצמי ושנשחק טוב ביחד ושלא ידברו על כל שחקן באופן ספציפי".

 

לסיום התייחס הקשר גם לשריקות הבוז של הקהל: "אתה בא לבלומפילד כדי לנצח. כואב לנו כמו שכואב לקהל. זה לא מגיע להם. הם באים לכל משחק בית ובחוץ ומעודדים".

 

מאמן הפועל, מאיר בן מרגי: "אני חושב שבסה"כ התוצאה משקפת. משחק פחות טוב שלנו מהתקופה האחרונה, אבל אני לא מאוכזב מנקודה בבלומפילד מול הקהל של הפועל".

 

על הקשר החדש, דמיטרי באגה שהגיע מבאטה בוריסוב וצפה במשחק מהיציע: "הוא שחקן טוב, בן 25. לא מעבר לשיא. הוא מצויין ושיחק בבאטה בוריסוב הרבה שנים. הוא ייתן את שלו וישדרג אותנו".

 

"ישדרג את הפועל חיפה". באגה בבלומפילד (עדי אבישי)

 

כמו כן הוסיף לקראת המשחק הקרוב מול נתניה: "זו קבוצה טובה ומסוכנת. הם מגיעים להרבה מצבים, לא מבקיעים ואז סופגים. זה משחק קריטי עבורנו ועבורם- כל משחק בתחתית הוא אש עכשיו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי