שחם: "לא אתן לאוהדים לנהל, אבל גם לא אלך נגדם"

שחם. קיבלתי עשרות פניות ממאמנים
שחם. קיבלתי עשרות פניות ממאמנים | צילום: עדי אבישי

הבעלים של כפר סבא ניסה להסביר את פיטורי המאמן נעים והסתבך

(גודל טקסט)

"פליקס נעים חבר אישי וזה לא היה קל מבחינתי לפטר אותו", כך אמר סתיו שחם הבעלים של הפועל כפר סבא לתכנית הספורט של 103FM, "נעים הולך אתי כמאמן למעלה משנתיים, מליגה א'".

 

שחם נשאל מדוע פיטר את נעים והשיב: "קודם כל זאת היתה החלטה משותפת במטרה לעצור את כדור השלג. סיימנו את זה בצורה חברית ונעים יקבל את כל התנאים שלו עד תום העונה".

 

הבעלים של כפר סבא הפגין פתלתלות מרשימה כשנשאל האם נכנע ללחץ הקהל. מצד אחד אמר: "לא אתן לאוהדים לנהל לי את המועדון. אם הייתי נותן הייתי מפטר את נעים מיד לאחר המשחק עם עכו כפי שהם דרשו". מצד שני אמר שחם באותה נשימה: "אי אפשר לעצום עיניים וללכת נגד הקהל. המשחק מול עכו באמת היה נורא ואיום וגם אני וגם נעים חשבנו כך".

 

מצד אחד שחם תקף את האוהדים: "נעים ומשפחתו הותקפו. אני לא מאחל לאיש לעבור את מה שהוא ואני עברנו. אסור לתת לקהל להתנהג כך כי לא יהיה פה כדורגל". שחם אף איים: "כל בעלים של קבוצת כדורגל שיותקף פיסית ומילולית אחרי משחקים, צריך להגיד שלום ותודה רבה. אם זה ימשיך, בהחלט אשקול את דרכי במועדון".

 

מצד שני כששחם נשאל אם הוא מתכוון להניח את המפתחות אם אוהדי כפר סבא יתפרעו שוב ענה: "לא נראה שזה יגיע לזה. הקהל שלנו בסדר ברובו".

 

נעים. "נפרדנו בצורה חברית", אומר שחם (אודי ציטיאט)

 

שחם נתן עוד סיבה לעיתוי של הפיטורים. "אם הולכים על מאמן חדש, עדיף לעשות זאת לפני חלון ההעברות כדי שהמאמן החדש יבחר את השחקנים". והביע אופטימיות לגבי ההמשך: "יש לנו סגל טוב שלא נופל מרוב קבוצות ליגת העל. יש לנו מצב כלכלי מצוין ועודף תקציבי ונתחזק בהתאם לדרישות של המאמן החדש אבל בשפיות כלכלית".

 

הבעלים הבטיח כי "תוך 48 שעות נמנה מאמן" וגילה: "קיבלתי עשרות פניות ממאמנים, כולל משדכנים למיניהם וממקורבים. אני ורובי רגב המנכ"ל נראיין את מי שאנחנו חושבים ונקבל את ההחלטה. מטעמי צנעת הפרט אני לא רוצה לומר כמה משתכר מאמן בהפועל כפר סבא".

לסיום אמר שחם: "אני מאמין שנצליח להישאר בליגה, אבל גם אם נרד, אני אשאר. אנחנו מגלגלים העונה 15 מיליון שקל ואם נרד נהיה הקבוצה הכי חזקה בליגה הלאומית ונעלה מיד שוב".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי