"לוי קיבל קבוצה שכמעט אי אפשרי להצליח איתה"

ורטה ואוחיון בדיכאון
ורטה ואוחיון בדיכאון | צילום: עדי אבישי

בהפועל ת"א גיבו את המאמן שאוהדים דרשו בפיטוריו. חלוץ שבדי על הפרק

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב סיימה עוד משחק בית ללא כיבוש לאחר ה-0:0 מול הפועל חיפה. האדומים סגרו שישה משחקים ושלושה חודשים שלמים ללא שער ביתי. במועדון לא אהבו את מחאת האוהדים אחרי שכמה מאות מהם דרשו את פיטורי גיא לוי. "זה היה ברור מהרגע הראשון שרק מינואר יהיה אפשר למדוד את גיא לוי. הוא קיבל לידיים קבוצה שכמעט בלתי אפשרי לעבוד איתה. יחד עם זאת, גם בקיים אפשר היה לעשות קצת יותר", הודה גורם.

 

במועדון חוששים בפני סדרת תוצאות שליליות שתכניס את המועדון ללחץ גדול, דבר שהסגל הצעיר עשוי להתקשות להתמודד איתו.

 

 

בכל הנוגע לחיזוק. בקבוצה מחפשים חלוץ ישראלי כאשר למרות הרצון לראות את שלומי ארבייטמן באדום, טרם נעשתה פניה רשמית בנושא וזאת מאחר שבבירורים מוקדמים הבהירו האדומים כי לא יהיו מוכנים לשלם את גובה החוזה שלו בהפועל באר שבע.

 


ארבייטמן. לא יעמדו בחוזה שלו (ירון אלפי)

 

לספורט1 נודע שהקבוצה עושה מאמצים גדולים חלוץ סקנדינבי ובוחנת את מועמדותם של מספר שחקנים זרים לאחר שהעונה בשבדיה הסתיימה.

 

הקשרים אביחי ידין ולוטם זינו צפויים להשלים את עסקת צירופם למועדון בימים הקרובים ולעמוד לרשותו של גיא לוי.

 

"אנחנו מאוכזבים, לא שיחקנו טוב, ניסינו בכל הכוח אבל לא הלך", אמר הקשר סיראז' נסאר בסיום. "יש שחקנים צעירים בקבוצה, אנחנו עובדים עם גיא באימונים על הסיומת ומנסים להשתחרר מהלחץ. אי אפשר להיות מרוצים מנקודה בבלומפילד, כמעט נעקצנו בתום המשחק כאשר ניסינו יותר לתקוף. הפועל ת"א תמיד מסתכלת למעלה ולא למטה, היינו צריכים לנצח".

 

לוי. ימתין עוד חודש וחצי, הליגה גם תמתין? (עדי אבישי)

 

הקשר בן רייכרט שטרם כבש או בישל העונה הוסיף: "אנחנו קבוצה צעירה אבל זה לא תירוץ, כל מי שלובש את החולצה האדומה צריך לספק את הסחורה. גיא צודק, אנחנו לא נראים טוב, החיזוק בינואר יכול להועיל לנו. אי אפשר לשקר, אנחנו כרגע בתחתית ולא חושבים על הפלייאוף העליון. אם נגזר עלינו להילחם נגד הירידה, נלחם כמו גברים עד תום העונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי