ישראל זגורי: נתניה חייבת לי כסף על הניתוח בברך

זגורי במעמד החתימה
זגורי במעמד החתימה | צילום: באדיבות מכבי נתניה

במועדון מכחישים כי השחקן המושאל שייך אליהם. סוכנו: "חתום בקבוצה"

(גודל טקסט)

הקשר ישראל זגורי, שפתח את העונה במכבי נתניה ונפצע באופן חמור בברכו, זועם על אנשי המועדון שלטענת מקורביו אינם מוכנים לשלם את עלות הניתוח שביצע בברכו.

 

זגורי הובא לנתניה בהשאלה מהפועל תל-אביב ובנתניה בנו על הקשר המוכשר שיהווה בורג בכיר העונה בקבוצה, אלא שזגורי נפל קרבן למסכת פציעות מטורפת שהתרחשה בפתיחת העונה, כאשר היה אחד מארבעה שחקנים שקרעו את רצועת הברך.

 

 

בחודשים האחרונים, זגורי עובר הליך שיקום ארוך ומפרך כדי לשוב לפעילות, זאת אחרי שביצע ניתוח לשחזור רצועת הברך אצל ד"ר גיא מורג מבית החולים איכילוב, כאשר מורג היה זה שניתח גם את ערן לוי ודיא סבע שסבלו מאותה פציעה.חלק מעלות הניתוח כוסתה על-ידי הביטוח הרפואי של השחקן, כאשר את הסכום שנותר, כ עשרת אלפים ש"ח בקירוב, טוען זגורי כי על מכבי נתניה לשלם וכי הדבר הובטח לו לכאורה ע"י היו"ר דורון אוסדון.

 

אוסידון. התחייב? (דני מרון)

 

בנתניה מכחישים כי חובת השלמת הפער הכספי מוטלת עליהם ובתגובתם, מציגים טענה מעניינת לפיה זגורי שוחרר כביכול מהקבוצה ושייך חזרה לקבוצת האם שלו – הפועל ת"א, טענה שזגורי ונציגיו מפריכים ושוללים מכל וכל. סוכנו של השחקן: "ישראל זגורי רשום בשורות מכבי נתניה ונמצא תחת חוזה עימה, ומשכך הינה אחראית לתשלום שכרו המלא ומחויבת לשאת בכל טיפול רפואי לו הוא זקוק במהלך תקופת החוזה".

 

בימים האחרונים נערכה פגישה במשרדיו מכבי נתניה בין זגורי לראשי נתניה, שיחה שעל פי עדים עלתה לטונים גבוהים מאד. "ישראל מאד אוהב את נתניה, עצוב שזה הגיע לפסים האלו", אמרו בסביבתו של הקשר ומוסיפים," הכסף צריך היה לעבור למנתח כבר ונוצרה סיטואציה לא נעימה בכלל, אפשר לחשוב בכמה כסף כבר מדובר, עדיף שנתניה יעבירו לפני שייווצרו אי נעימויות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי