"גם אם שחקנים יוחתמו, הצעירים יקבלו דקות"

לא סתם מכבי תא זכתה ב-3 אליפויות. לוי
לא סתם מכבי תא זכתה ב-3 אליפויות. לוי | צילום: ערן לוף

מאמן חיפה: "עובדים קשה כדי למצוא שחקנים". ז'ואאו ויקטור פצוע

(גודל טקסט)

לאחר התיקו עם הפועל באר שבע, מכבי חיפה ממשיכה ברצף המשחקים הקשים ופניה קדימה להתמודדות ביום ראשון נגד האלופה מכבי תל אביב (20:55).

 

"אנחנו נעשה את המיטב כדי להוציא תוצאה טובה, מכבי היא קבוצה חזקה ולא סתם היא זכתה באליפות בשלוש השנים האחרונות", אמר באימון מאמן הקבוצה, רוני לוי. "אנחנו רוצים מאוד לרצות את האוהדים שלנו ונעשה את המקסימום".

 

 

בנוסף למשחק הליגה הקשה, פניה של הקבוצה לשינויים בחלון ההעברות. אלון תורג'מן ואביחי ידין כבר עזבו את הקבוצה, ומספר שחקנים נוספים, ביניהם ניקולה דרינצ'יץ', שחר הירש, שובל גוזלן ואף איתי שכטר מועמדים לעזוב.

 

יגיע לכרמל? ויקטור עוצר את מסי (gettyimages)

 

"כבר לפני כמה חודשים ידענו שאנחנו רוצים לעשות מספר שינויים, ואנחנו מאחלים למי שעזב בהצלחה", התייחס לוי לשינוי הפרסונלי, אך יחד עם זאת הבהיר: "גם אם יבואו שחקנים אחרים, השחקנים הצעירים יקבלו את הדקות שלהם. הם כבר הוכיחו שהם מוכשרים ואנחנו מאוד מרוצים מהם". לוי הוסיף: "אנחנו עובדים קשה כדי למצוא את השחקנים האידיאלים".

 

כפי שדווח, אחד השחקנים בו מעוניינים הירוקים הוא ז'ואאו ויקטור, ששיחק בחמש השנים האחרונות במיורקה הספרדית עד שעבר בקיץ לאנורתוסיס הקפריסאית. דינו אנדלובו שמשחק עמו סיפר בשיחה עם ספורט1 כי ויקטור בכלל פצוע, נותח לפני כחודש ולא צפוי לשוב למגרשים בחודשים הקרובים.

 

שינוי נוסף שנערך בחלונות הגבוהים במועדון הוא הפרידה מהמנכ"ל ב-14 השנים האחרונות איתמר צ'יזיק. לוי הגיב גם לשינוי הזה ואמר: "הגיע הזמן להיפרד מאיתמר בצורה מכובדת ,התרומה שלו היא אדירה ומכבי חיפה תמצא את הדרך הכי נכונה להודות לו על כל מה שהוא עשה".

 

אופיר קריאף ששב מפציעה ערך אימון ריצה קל בנפרד משאר השחקנים.

 

בהכנת הידיעה השתתף תום שקד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי