תורג'מן יפתח, ידין ואסולין על הספסל

אחד יפתח
אחד יפתח | צילום: אייל לוסטיג

לקראת הפועל ת"א-בני יהודה: הרוש ישוב לסגל אך לא יפתח. קדוסי בחוד

(גודל טקסט)

אחרי עוד שבוע סוער, בהפועל תל אביב ינסו להיחלץ מהתחתית הבוערת כשיפגשו בבלומפילד את בני יהודה תל-אביב ביום שבת (17:00, שידור ישיר בספורט1 וב-HD) לקרב תחתית חזק שיפתח את המחזור ה-18 בליגת העל.

 

גיא לוי, שבתחילת השבוע, לאחר שנודע כי אלי גוטמן מגיע לחודורוב, היה נדמה כי יקום ויעזוב, שינה בהמשך השבוע את הכיוון והוא ימתין לראות אילו סמכויות מקצועיות יילקחו ממנו. במידה ואכן סמכויות כאלו יינטלו, הוא יוכל לטעון להפרת חוזהו באופן גס בשל, להתפטר מן המועדון ואף לתבוע פיצויים בסטטוס של עובד מפוטר.

 

 

בינתיים לוי היה זה שהכין את הקבוצה למשחק מול הקרוב, ויעמדו לרשותו כל שחקני הרכש החדשים שהגיעו השבוע: אביחי ידין, גיא אסולין ואלון תורג'מן. לאחרון, שהגיע בכושר ממכבי חיפה, יש סיכוי ממשי לפתוח בהרכב בעוד השניים האחרים צפויים לשבת על הספסל במשחק מחר. לוטם זינו, שעבר בבקרה, לא נרשם בסגל למשחק.

 

ושוב איתכם. הרוש (עדי אבישי)

 

עוד בשורה טובה להפועל מגיעה מכיוונו של השוער אריאל הרוש, שיהיה מחר בסגל בפעם הראשונה לאחר כמעט ארבעה חודשי היעדרות בעקבות פציעה בגב. השוער, שהגיע בקיץ מנתניה, לא צפוי לעמוד בין הקורות ואמור לשבת על הספסל. במחזור הבא, עם חזרתו לכושר, ישוב לעטות את הכפפות הראשונות וצליל חתוכה, שעשה עבודה טובה באופן יחסי ישוב לעמדת השוער המחליף.

 

ההרכב המשוער: צליל חתוכה, עופר ורטה, אדי גוטליב, לוקאס וינטרה, שמואל שיימן, איסמאעילה לינגאנה, בן רייכרט, סיראז' נאסר, משה אוחיון, עמרי אלטמן, אלון תורג'מן.

 

מנגד, בבני יהודה ישנה תכונה רבה לקראת המשחק. הכתומים, המרוחקים 4 נקודות ממכבי חיפה שבמקום השישי, מאמינים שיש ביכולתם להגיע לפלייאוף העליון. בשכונה לא עוסקים בכותרות שסביב היריבה הלחוצה, והזכירו את ההפסד 3:1 בסיבוב הקודם.  המאמן יוסי מזרחי עסק באימונים השבוע בתיאומים שבין מערכי הקבוצה, ודרש ריכוז ותשומת לב מצדם של שחקני ההגנה, שנוטים לבצע טעויות שעולות בספיגת שערים.

 

יכניע את חתוכה? קדוסי (עדי אבישי)

 

החלוצים ג'וד נוורו וגל צרויה לא החלימו מהפציעות ואל עמדת חלוץ החוד יוקפץ אוהד קדוסי. הבשורה המשמחת היא החלמתו של פדרו גלבאן שיהיה כשיר למשחק. הבלם אביב חדד שביקש לעזוב וקיבל אישור לא יהיה בסגל.

 

ההרכב המשוער: דלה אינוגבה, איציק עזוז, דן מורי, סארי פלאח, בן צעירי, תיירי דובאי, סתיו פיניש, דולב חזיזה, אמיר עגייב, פדרו גלבאן, אוהד קדוסי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי