רעננה-ק"ש: עאבד בספק, סילבס יעבה את ההגנה

ישחק? עאבד
ישחק? עאבד | צילום: דני מרון

עוז ראלי ומאוריסיו יערכו בכורה בצפון. יובל שבתאי נופה מהסגל, הירש מתקרב

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון על מכבי נתניה, עירוני קרית שמונה תנסה להמשיך את המומנטום עם משחק החוץ הלא פשוט נגד הפועל רעננה באצטדיון בנתניה (שבת 18:00). בקבוצה יודעים שאם ברצונם לחזור לצמרת ולהתמודדות על מקום בפלייאוף הם צריכים לנצח את המשחק.

 

בשבוע האחרון עסקו בצפון בעיקר בשחקני רכש כאשר לא פחות מארבעה כאלה הצטרפו השבוע לקבוצה: המגן עוז ראלי, הקשרים מאוריסיו קורדיירו וסטנולביצ'יוס והחלוץ אוסטין אמוטו. ראלי והברזילאי מאורסיו יהיו בסגל ויקוו לדקות ראשונות בקבוצה, זאת בניגוד לשניים האחרים ולשוער גיא חיימוב, שימשיך להיעדר ובמקומו ימשיך לפתוח מהדי זועבי.

 

 

סלאח חסארמה לא צפוי לכפות שינויים על קבוצתו מלבד החלפתו של וובה בראון המוצהב באור אוסטוינד. אחמד עאבד, שנעדר מול נתניה, עדיין לא כשיר במאת האחוזים וטרם בטוח אם יעלה בהרכב.

 

הרכב משוער: מהדי זועבי, עודד אלקיים, לואיס גוטיירס, דניאל בורחל, עדן שמיר, רועי שוקרני, אור אוסטווינד, אופיר מזרחי, מאוריסיו (אחמד עאבד), ברונו קוניה.

 

הופעת בכורה. ראלי (אודי ציטיאט)

 

רעננה מצדה מביטה קדימה והיא נערכת לקראת חיזוקים. הקשר הזמבי לארי באווליה בן ה-20 אמור להצטרף ביום ראשון לאימונים, ואם ירשים יוחתם עד לסיום העונה עם אופציה לשנתיים נוספות. בשרון רשומים רק ארבעה זרים (עמנואל אמבולה, רנה מיחליץ', אוונס קנגוואה וצ'אם ממדו) כך שהחתמתו של זר חמישי לא תהיה על חשבון שחרור שחקן מהסגל הקיים למרות מעמדו המתערער של ממדו. המאמן חיים סילבס מעוניין לצרף עוד קשר לסגל לאחר השחרור של סער בנבנישתי למכבי נתניה.

 

בתחילת השבוע הבא תתקיים פגישה בין ראשי המועדון לבין מכבי חיפה בסוגיית מעברו של החלוץ שחר הירש, שמעדיף לשחק עבור המאמן חיים סילבס ולא להגיע למכבי נתניה. מעבר לכך, מספר קבוצות מהליגה מביעות עניין בחלוץ הקבוצה קנגוואה וקבוצות מצרפת ובלגיה עוקבות אחריו, אולם אין כוונה למכור אותו בחלון ההעברות הנוכחי.

 

בקבוצה מקווים מאוד לנצח את המשחק נגד קרית שמונה ולקרב את המטרה הגדולה: מקום בפלייאוף העליון. המאמן חיים סילבס תרגל באימונים מערך הגנתי עם חמישה שחקני הגנה כדי לעצור את הצפוניים שמבססים את משחק ההתקפה על שחקנים התקפיים ומהירים בראשותם של אחמד עאבד, ברונו ואופיר מזרחי. יובל שבתאי נופה מהסגל ויצפה במשחק מהיציע.

 

ההרכב המשוער: אריק ינקו, עדי נמני, עידו לוי, דודי תירם, בן והבה, עמנואל אמבולה, בן בנימין, אלי בבייב, יובל שבתאי, רנה מיחליץ', ברק בדש, אוואנס קנגאווה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי