בן מרגי החמיא לאלבז: יודע מה הוא שווה

בן מרגי
בן מרגי | ערן לוף

מאמן הפועל חיפה טרם הפסיד בתפקיד: "נישאר צנועים, יש כאן לב ענק"

(גודל טקסט)

אמנם זו לא חכמה גדולה לנצח את מכבי נתניה במצבה הנוכחי, אך עדיין מאיר בן מרגי, מאמנה החדש של הפועל חיפה ממשיך בקו החיובי אותו התחיל לפני שישה משחקים רשמיים, ונשאר עם מאזן נקי מהפסדים וזאת אחרי שאמש (שבת) השיג 0:2 על הקבוצה מעיר היהלומים.

 

הפועל חיפה תחת הדרכתו נראית קבוצה הרבה יותר מחוייבת.. בסיום המשחק בן מרגי סיכם: "מחצית ראשונה פנטסטית שלנו, מגיע שאפו גדול לשחקנים שנתנו מעל ומעבר,  צריך להמשיך כך. במערך של שלושה שחקנים למעלה הולך לנו טוב ולא רציתי לוותר על זה, לכן גם אלבז פתח בהרכב. הוא הוכיח לכולם שהוא יודע כדורגל ", הבהיר המאמן על החלטתו שוב לפתוח עם אלבז במקום חנן ממן בהרכב. "הרבה שחקנים שיחקו אצלי גם בנוער ואני יודע מה הם שווים. יש להם לב ענק".

 

 

"נישאר צנועים ונמשיך הלאה, הכדורגל פעם ככה ופעם ככה, צריך להמשיך לעבוד קשה ולהשיג תוצאות. מה שיואב כץ יחליט מקובל עליי", התייחס בן מרגי לנושא מינוי המנהל המקצועי מעליו.

 

"מחצית ראשונה נהדרת שלנו, קצת צרם שלא מינפנו את היכולת לתוצאה גבוהה יותר אבל לא נהיה חזירים. הפועל חיפה שיחקה ולחצה ונראינו טוב, קצת הלכנו אחורה בחצי השני אבל ידענו לא לקבל שער", אמר יוסי דורה שבישל את שערו השני העונה. "זו ליגה צפופה ואנחנו צריכים לשמור על המשכיות, אנחנו בדרך הנכונה. נתניה קבוצה טובה היא פשוט נקלעה למשבר, גםב שנה שעברה שהייתי בעכו היה לנו משבר גדול , אני יודע איך זה מרגיש", הוסיף.

 


אלבז. מחמאות מכל עבר (ערן לוף)

 

על יכולתו הטובה של אלי אלבז דורה שפך מחמאות: "שחקן פנטסטי, תוצרת בית שלא מיצה עוד שליש מהיכולת שלו. עוד מעט אבו ניל ועזאם יחזרו ונהיה אפילו יותר חזקים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי