אחי נצרת רוצה את עזת חלאילה מהפועל עכו

הוכנבוים. המשחק היה מאוד קשה
הוכנבוים. המשחק היה מאוד קשה | צילום: דני מרון

הצפוניים רוצים להתחזק בחלוץ זר. ויסמן, קונסטנטינוס וליאור לוי ביקשו להשתחרר

(גודל טקסט)

הפסד להפועל באר שבע, הוביל לירידתה של הפועל עכו למקום ה-12 בטבלה, והיא במרחק של שתי נקודות בלבד מהקו האדום. הצפוניים חסרו מספר שחקני מפתח, אך המאמן ירון הוכנבוים, לא מתכוון לספק תירוצים: "אני לא אוהב לדבר על השחקנים שלא נמצאים ,אבל אין ספק שגילמור, דור כוכב וזהירוביץ' הם חלק משמעותי בקישור, וקשה לנו לשחק בלעדיהם".

 

"המשחק היה מאוד קשה", הוסיף הוכנבוים, "הפועל ב"ש קבוצה איכותית, בעיקר בבית, עובדה שמכבי חיפה היא היחידה שהצליחה לצאת עם נקודה מהמגרש הזה". בקבוצה היו מרוצים משילובם של עוביידה ח'טאב וגיא דיין שערכו הופעת בכורה עם הקבוצה, אחרי שהצטרפו בשבוע באחרון.

 

 

"באנו ורצינו לשחק כמו ששיחקנו בסיבוב הראשון, זה היה מסר לשחקנים במהלך השבוע, למרות שסבלנו מחיסרון בסגל. בחמש הדקות הראשונות הגענו למצבים אבל לא ניצלנו אותם ובמחצית השנייה לא עמדנו בלחץ של המארחת" .

 

סיידר. "יש לנו סגל קצר" (דני מרון)

 

"אנחנו נתכונן למשחק מול בני יהודה בגביע ואחר כך נעבוד ונתכונן למשחק מול מכבי תל אביב. אנחנו יודעים שאנחנו נמצאים במרתון, חייבים לאבק על ההישרדות בליגה" סיים המאמן שחשף שהקבוצה תביא עוד חלוץ בימים הקרובים .

 

גם אליאור סיידר נשמע מאוכזב: "האמנו בעצמנו כי בסיבוב הראשון ניצחנו אותם. אנחנו צריכים להסתכל קדימה ולהתכונן לבני יהודה בגביע . יש לנו סגל מאוד קצר, לפעמים יש פצועים ויש מוצהבים וצריך להיות מי שימלא את המקום. השחקנים החדשים יוסיפו תחרות וכל שחקן ינסה להוציא את המקסימום".

 

מחפשים חלוץ, חלאיילה מבוקש בנצרת ו-3 שחקנים ביקשו להשתחרר

"הפועל באר שבע קבוצה איכותית מאוד וקשה לנצח אותה", הגיב גורם בצוות המקצועי. "את הנקודות נצבור נגד הקבוצות שברמה שלנו ושנאבקות איתנו על ההישרדות בליגה. נתכונן למשחקים הבאים על מנת לשפר את מצבנו בטבלה". בנוסף חשף הגורם כי בקבוצה עומלים קשה על חיפוש חלוץ זר, אולם על חלוץ שכזה להיות "ברמה גבוהה".

 

שון ויסמן, עדי קונסטנטינוס וליאור לוי ביקשו להשתחרר מהקבוצה, ובהנהלה הוחלט שלא לעמוד בדרכם עקב הקשיים הכלכליים. "מאחלים להם בהצלחה", נמסר מהמועדון.

 

מבוקש בלאומית. עזת חלאילה (עדי אבישי)

 

החלוץ הצעיר עזת חלאיילה מעורר עניין אצל אחי נצרת מתחתית הליגה הלאומית. מהנהלת הירוקים נמסר בלעדית לספורט1: "אנחנו מעוניינים בחלאיילה וכבר משא ומתן בעניינו. עזת יכול להוביל אותנו למקומות יותר סבירים, הרחק מהקו האדום. הוא יקבל אצלנו הרבה דקות, מה שהוא לא מקבל ברמת מספקת בהפועל עכו".

 

מהנהלת עכו נמסר בתגובה: "עזת שחקן חשוב מאוד מבחינתנו, הוא לא ישוחרר ועדיין לא קיבלנו הצעה עבורו. אם וכאשר תתקבל הצעה עבורו אנחנו נשקול אותה".

 

החלוץ בן ה-21 עשה את דרכו לקבוצה הבוגרת אחרי שכיכב עם קבוצת הנוער לפני כשנתיים, כאשר כבש 25 שערים בעונה שלמה. לאחר שעלה לבוגרים הושאל לבית"ר נהריה במדיה כבש ארבעה שערים. העונה לא הצליח למצוא את מקומו תחת ירון הוכנבוים ושותף בארבעה משחקי ליגה בלבד. עם זאת הוא נמצא במגמה חיובית, לאחר שסחט פנדל במשחק נגד סכנין ואף פתח לראשונה העונה בהפסד האחרון לב"ש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי