מכבי ת"א עוקבת: ארמלי עשוי לשוב בינואר

ארמלי חוגג במדי מכבי. ישוב הביתה?
ארמלי חוגג במדי מכבי. ישוב הביתה? | צילום: מכבי ת"א, רשמי

הקשר מצטיין כמושאל בבית"ר ת"א, הצהובים שוקלים להשיבו מיידית

(גודל טקסט)

בקיץ האחרון קיבלו ראשי מכבי ת''א החלטה. הם סימנו את קבוצת בית''ר ת''א/רמלה כקבוצה איתה הם ישתפו פעולה והשאילו למועדון הצנוע 12 שחקנים שרובם תפסו מקום בהרכב הראשון או זוכים לדקות משחק בליגה הלאומית.

 

אחד השחקנים הללו הוא הקשר סוהיל ארמלי שמסומן על ידי ג'ורדי קרויף, המנג'ר של הצהובים, כשחקן הבא שישתלב בסגל הבוגרים לשנים הבאות. בדומה לבלם קשר דור פרץ, שביחד עם דור מיכה מהווים את שחקני הבית היחידים מהדור האחרון שגדלו ועדיין משחקים במועדון.

 

 

קרויף המשיך לעקוב אחרי ארמלי הצעיר שחוגג 20 בדיוק היום. ארמלי הפך לשחקן הרכב בקבוצה המפתיעה מליגת המשנה, כבש שלושה שערים ובישל כחמישה, מנהיג את הקישור וכל זאת מעמדת הקשר 50-50 שהפכה לעמדה חשובה במכבי.

 

קרויף המליץ למאמן מכבי הנכנס, פטר בוס על צירופו של ארמלי לסגל הבוגר בקיץ הקרוב, והוחלט לאור הצטיינותו של האחרון, כי בכל משחק עד לסיום חלון ההעברות מכבי תעקוב אחרי הופעותיו של ארמלי ובמידה והוא ימשיך להצטיין ותתקבל החלטה משותפת של קרויף ובוס לצרפו חזרה כבר בינואר הוא גם יקבל דקות משחק כדי לא לעצור את ההתקדמות שלו.

 


קרויף וביין. עוקבים אחרי הכישרון הצעיר (אודי ציטיאט)

 

ב-1:3 על מ.ס אשדוד, ארמלי היה הבולט במגרש והצטיין לעיני אנשי מכבי ת''א. פטריסיו סייג, מאמן בית''ר ת''א/ רמלה אמר לספרט1: ''זה יהיה כבוד בשבילי אם מכבי ת''א תקח אותו עכשיו או בכלל, הוא עשה התקדמות גדולה בתפקיד ה- 50-50. הוא משחק מצוין ועוד קיבלנו אותו אחרי תחילת העונה ולא מההתחלה''.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי