"הרוצח השקט" וכאב הראש שנגרם לדראפיץ'

מגבו ואייבינדר. הקשר אולי הצטיין
מגבו ואייבינדר. הקשר אולי הצטיין | צילום: עדי אבישי

הקשר שלימד לקח את הפועל ת"א ובינגו נוסף של שרצקי. חבז בוחר 11

(גודל טקסט)

12 שערים הובקעו בשבעת משחקי המחזור ה-19 בליגת העל – ומלבד תוצאת התיקו 1:1 בין עירוני ק"ש להפועל חיפה בשבת, בכל שאר המשחקים המנצחת שמרה על שער נקי.

 

כמדי שבוע, תומר חבז בחר את ה-11 הבולטים של המחזור ומצא את השחקנים שעשו את ההבדל:

 

 

שוער: דודו גורש (הפועל באר שבע):

משחק נהדר נוסף לשוער הוותיק בן ה-35 בניצחון החשוב 0:1 במושבה על מכבי פ"ת. במצב של 0:0, גורש סיפק הצלה נהדרת שמנעה פיגור מוקדם מקבוצתו, שהמשיכה את המאזן הנהדר שלו שעומד על שער חובה אחד בלבד בארבעת משחקי הליגה האחרונים. אנשים מכתירים את קליימן וסטויקוביץ' לשוערי העונה, אבל עם כל הכבוד – הטוב מכולם מגן על שערה של הקבוצה מבירת הנגב.

 

הגנה: דור מלול (הפועל חיפה):

אחרי שנים לא קלות בהן נדד במספר קבוצות, עושה רושם שהמגן, שהיה מסומן כהבטחה גדולה עם עלייתו לבוגרים במכבי ת"א, מוצא את הנחלה שלו. למלול חלק גדול ברצף של שישה משחקים ללא הפסד להפועל חיפה תחת הדרכתו של מאיר בן מרגי כאשר גם השבוע בישל את שער השוויון הדרמטי לזרקו קוראץ' במשחק התיקו בק"ש.

 

האדומים מהכרמל רצים ללא הפסד, וזה גם בזכותו (איתן הנסברגן)

 

הגנה: סארי פלאח (בני יהודה):

תקופה לא קלה עוברת על בני יהודה בכלל והבלם בפרט. אחרי תצוגת הנפל בשבוע שעבר מול האקסית הפועל ת"א, סיפק פלאח משחק מצוין מול האחרונה מכבי נתניה, במה שהוביל לניצחון קריטי שסיפק לכתומים אוויר לנשימה. פלאח התכבד גם בלבשל את השער הדרמטי לג'וד נורו בדקה ה-90.

 

הגנה: דינו שקוורץ (הפועל כפר סבא):

עד לפני שני מחזורים, דורגה הפועל כפ"ס מתחת לקו האדום וספגה 13 שערים ממצבים נייחים מתוך 19 שספגה הקבוצה. מאז הגיע שרון מימר לקבוצה, שמרו הירוקים מהשרון על שער נקי בשלושה משחקים רצופים בתוך שבוע, כאשר בשניים מהם פגשה יריבות בדמותן של הפועל ת"א ובית"ר ירושלים. מימר שיפר את הקבוצה מהשרון משמעותית ושקוורץ הוא אחד המרוויחים העיקריים מכך.

 

הגנה: אורי מגבו (בית"ר ירושלים):

לא רבים הם השחקנים שיודעים לעלות מהספסל עם רעב לאחר שלא פתחו בהרכב בליגה במשך כמעט חצי עונה. אסקלינג הוכיח זאת מול הפועל ת"א, ואתמול מגבו עשה את זה בהופעה אפילו יותר מרשימה. המגן השמאלי בן ה-28, שרבים כלל לא הכירו אותו, היה מעורב גם בשער הניצחון של בית"ר במשחק הטעון מול סכנין וגרם לדראפיץ' כאב ראש גדול בתמונת ההרכב.

 

מגבו חוגג אחרי סכנין. הופעה מרשימה במושבה (עדי אבישי)

 

קישור: גל אלברמן (מכבי תל אביב):

זה פשוט בלתי נמנע להכליל אותו בנבחרת גם במחזור הנ"ל. יותר קשה אפילו למצוא את הסופרלטיבים כדי לתאר את העבודה שלו במגרש. הליברו של מכבי ת"א, "הרוצח השקט". גם במשחק כמו אתמול, כשמכבי התקשתה למצוא את הפירצה, חילוץ כדור אדיר של אלברמן סידר לבן חיים את השער הראשון של הצהובים. יש דברים שלא נמדדים בסטטיסטיקה, וזה בדיוק מה שעושה בצורה מושלמת גל אלברמן.

 

קישור: עומר פדידה (הפועל כפ"ס):

עוד שחקן שפורח תחת שרון מימר. מי שעד לפני שנה וקצת עוד שיחק בשורות הפועל ת"א, הראה לה בבלומפילד איזה טעות עשתה כשלא נתנה לו את ההזדמנות. ניידות, סיכון השער וכמעט שער ובישול גדולים, הפכו את פדידה למצטיין הגדול של משחק הניצחון בבלומפילד וזאת מבלי שאפילו נרשם בדף הסטטיסטיקה.

 

קישור: ג'אבר עטאא (מכבי חיפה):

מסתמן שלמרות פתיחת העונה החלשה של מכבי חיפה, אחד הדברים היותר מעודדים שקרו בכרמל הוא בניית הקבוצה הצעירה לעונה הבאה. רוני לוי כבר התבטא בנושא ואמר: "נעדיף לתת לצעירים לשחק מאשר להביא שחקנים בינוניים" ועטאא לוקח את ההזדמנות בשני ידיים. עטאא, משמש קשר אחורי מודרני ומלבד חילוצי הכדור בקישור האחורי מצטרף ותומך בהתקפה וכמעט בכל משחק קרוב לפחות פעם אחת לכיבוש.

 

קישור: נוסא אייגבור (מכבי תל אביב):

כמה חיכו במכבי ת"א למשחק שיכניס את אייגבור לעניינים. הטענות הגדולות כלפי הניגרי היו שהוא לא מביא את היכולת שלו לידי ביטוי בסטטיסטיקה, ואמש מול עכו, אייגבור השתיק את המבקרים לפחות למשחק אחד. שער ובישול גדולים שלו, גרמו לערן זהבי להיות בצלו, גם אם רק לאתמול.

 

השכיח את ערן זהבי לערב אחד (ערן לוף)

 

קישור: יוסי בניון (מכבי חיפה):

מה עוד נשאר להגיד על הקפטן הירוק? היו כאלה שדיברו על פרישה מוקדמת או על תפקיד בהתאחדות, אך במקביל, רק בשבוע האחרון, סיפק בניון שלושה משחקים גדולים שהזכירו ולו במעט את יוסי של פעם. שער ובישול בניצחון על רעננה הופכים את יוסי לגיבור הגדול של מסע ההיחלצות של הירוקים מהתחתית והפזילה לעבר המקום באירופה.

 

התקפה: אוסטין אמוטו (עירוני ק"ש):

מאז שהותיר רושם חיובי עם שלושער בגביע הטוטו מול בני יהודה, הספיקו המבקרים להגיד שציפו ליותר מחלוץ הרכש של שרצקי. אמוטו, שנרשם אפילו בפנקס של ארסן ונגר הגדול, לטענתו, כבש השבוע את השער היחיד של ק"ש שכמעט הפך לשער ניצחון והראה שה-1.95 מטר שלו, עוד יעשו צרות להרבה קבוצות בליגת העל. 

 

אמוטו. יעשה הרבה צרות לקבוצות הליגה (איתן הנסברגן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי