נתניה: פיירברג תומכת באוסידון, מכנס מצטרף

אוסידון. עימות חריף
אוסידון. עימות חריף | צילום: אודי ציטיאט

מנכ"ל העירייה שכנע את ראשת העיר לתמוך ביושב ראש. שחקן העבר יסייע

(גודל טקסט)

בישיבת דירקטוריון מכבי נתניה שנערכה היום (שלישי), הודיעו באופן רשמי על פירוק ההרכב הנוכחי לאחר הגשת התפטרותם של יעקב בלדב ודובל'ה לנד.

 

חברי הדירקטוריון העלו מספר הערות וטענות על התנהלות הקבוצה. לשיאן הגיעו כאשר ירון ישראל תקף בחריפות את היו"ר דורון אוסידון, האשים אותו בכישלון המקצועי הנוכחי ודרש את עזיבתו. בין השנים התפתח דין ודברים חריף מאד, אך בהמשך הרוחות נרגעו. 

 

 

ראשת העיר מרים פיירברג-איכר נענתה לבקשתו של מנכ"ל העירייה, אבי בן חמו, לתמוך באסידון וכך החליטה ראשת העיר בשלב זה. פיירברג ביקשה במהלך הפגישה מהיו"ר להסדיר את כל העניינים הניהוליים בקבוצה באופן מידי: "ראשת העיר הקשיבה לכולם, אבל המנכ"ל בן חמו לחץ אותה מאד (לכאורה), להמשיך ולתת לדורון את המפתחות והיא מאמינה שזה הצעד הנכון", אמרו גורמים בכירים בעירייה.

 

מכנס. "מצטרף בגלל אהבתי לקבוצה" (יוסי אלוני, מעריב)

 

במקביל, עודד מכנס נענה לראשת העיר והסכים להירתם בהתנדבות מלאה לטובת מכבי נתניה לסייע ולייעץ לאוסידון בכל הקשור להחלטות המקצועיות: "ראש העיר ביקשה ממני לעזור מקצועית ,אני עושה זאת בהתנדבות למרות המצב הקשה, וחוסר תקציב בגלל אהבתי לקבוצה".

 

בראיון לתכנית הספורט של 103FM, אמר מכנס כי מאמן חדש למועדון ימונה תוך 24 שעות. נכון להערב, ישנן בעיות כספיות עם אלי כהן ולא מן הנמנע כי בשל כך הגעתו למועדון תרד מהפרק. כמו כן, גם בסביבת המאמן טוענים כי הוא מעדיף להמשיך לקבל את משכורתו מבני סכנין ממנה פוטר על פני חזרה לליגת העל והדרכת מכבי נתניה.

 

מכבי נתניה החתימה את החלוץ האמריקאי אהרון שוינפלד

 

בצל הבעיות המקצועיות והניהוליות במועדון, מכבי נתניה החתימה היום (שלישי) את החלוץ המרכזי אהרון שוינפלד עד תום העונה בנוסף לאופציה לאחת נוספת. ההסכם כולל סעיף שחרור של 750 אלף דולר.

 

שוינפלד ,סיים לפני כחודש חוזה בן 3 שנים בשורות קולמבוס קרו מליגת ה- MLS האמריקאית, שהגיעה העונה עד לגמר. הוא רשם 51 הופעות ו- 5 כיבושים בשורות קולמבוס. בנוסף הוא כבש 12 שערים ב-18 הופעות בהם היה מושאל לקבוצת דיטון דאטצ' ליונס.

 

שוינפלד. "הגשמת חלום" (gettyimages)

 

אהרון הוא בן לקהילה היהודית של נאשוויל, טנסי מה שיאפשר להגיש בקשה להוצאת אזרחות. לאחר שנושא הסדרת האזרחות הישראלית הוסדר, ובכפוף לקבלת האישור הבינ"ל והעברתו בבקרה, יעמוד שוינפלד לרשות המועדון.

 

שוינפלד התייחס לחתימה ואמר: " אני כבר מרגיש בנתניה בית חם. גדלתי במשפחה יהודית ציונית ותמיד רציתי לבוא ולשחק בישראל. מבחנתי לבוא לשחק עבור מועדון מפואר כל כך, עם מתקנים מרשימים כאלה, מהווה הגשמת חלום.  אני נרגש לקראת ההופעה הראשונה. אני מודע ומודה למועדון על המאמצים הכבירים שנעשו על מנת להשלים את הליכי קבלת האזרחות הישראלית שלי וכעת חובת ההוכחה עלי".

 

דורון אוסידון, יו"ר המועדון: "מיד לאחר היום הראשון באימון רצינו להחתים את אהרון, אבל נושא הוצאת האזרחות, למרות המאמצים שעשו כל הגורמים בעיר ובכלל זה ראש העיר, הושלמו רק בימים אלה. אהרון יהווה חיזוק משמעותי מאוד לקבוצה ואני בטוח שיהווה בורג משמעותי במסע להינצלות שלנו מהקו האדום".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי