סלליך על חזרה לחיפה: הכול יכול להיות

| צילום: GettyImages

קשרה של מאריבור: "אני מאמין שזה עניין של זמן עד הנבחרת"

(גודל טקסט)

סנטאיהו סלליך לא ממש ירצה לזכור את הופעת הבכורה שלו במדי הקבוצה הבוגרת של חיפה בשנת 2010 נגד בני יהודה משחק בו הפסידה חיפה את האליפות, לאחר שיצא כמושאל למספר קבוצות בליגה הישראלית נדמה כי הקשר מצא לעצמו בית חם במאריבור הסלובנית שם הוא משחק בשנה וחצי האחרונות כשחקן הרכב, ונדמה כי הקשר בן ה24 ממוקד מטרה ומבין שמאריבור היא עוד תחנה בדרך, בראיון איתו גיליתי שחקן נחוש שלא נוטר טינה ומשתדל להיות חיובי

ספר קצת על מה קורה איתך בימים אלה איך אתה מרגיש במאריבור, מה מעמדך בקבוצה?

אני כרגע נמצא במחנה אימונים בסלובניה עם הקבוצה אחרי שהייתי בפגרה של כמעט חודש בארץ אני מאוד מרוצה פה ומרגיש טוב בסה"כ, נכון לשנה וחצי האחרונות אני שחקן הרכב במאריבור שותפתי בכל המשחקים בליגת האלופות בשנה שעברה וגם העונה תודה לאל הכל הולך בסדר .

קיבלת איזושהי הצעה בינואר לחזור לישראל?

לא ידוע לי על הצעות רציניות בינואר אבל אני מאוד מרוצה פה ואני לא חושב לחזור בקרוב, אלא להמשיך לעבוד קשה לעשות עונה טובה ולהתקדם הלאה לליגה יותר טובה, אני מאמין שאני יכול להגיע לליגה חזקה יותר.

ספר קצת על ההבדלים ברמת הכדורגל והאימון בין ישראל לסלובניה.

לדעתי רמת הכדורגל בסלובניה היא הרבה יותר טובה מאשר בישראל הקצב במשחקים הרבה יותר גבוה מאשר בליגת העל, האימונים ברמה הרבה יותר גבוהה אנחנו מתאמנים פעמיים ביום.

למה סינטאיהו לא שחקן מוביל היום במכבי חיפה? מפריע לך שלא קיבלת הזדמנות אמיתית במכבי חיפה?

אני לא מסתכל לאחור, אני מעדיף להתמקד בהווה ובעתיד הקרוב מכבי חיפה הייתה הבית שלי ויענק'לה שחר השקיע בי המון, בזכות מכבי חיפה רכשתי הרבה כלים ואני אסיר תודה על כך אני לא בוכה על שום דבר שהיה לי שם אני מנסה להסתכל תמיד קדימה.

חושב שיש סיכוי שנראה אותך בארץ בעונה הבאה ואם כן יש סיכוי שבחיפה?

אני לא יודע להגיד, במקצוע שלנו אי אפשר לדעת שום דבר נחכה ונראה, הכיוון שלי הוא להגיע לליגה בכירה יותר אבל הכל יכול להיות.

שאתה רואה העונה שחקנים צעירים בהרכב של חיפה כמו, נטע, עטא ושובל, מה זה עושה לך?

מאוד משמח אותי לראות שחקנים שגדלו במועדון לוקחים חלק בבוגרת זה מאוד חשוב למועדון ולקהל האוהדים, והלוואי שעוד ועוד שחקנים ישתלבו בשנים הבאות כי יש למכבי חיפה מחלקת נוער שאין שני לה עם שחקנים מוכשרים וטובים.

איך אתה לגבי הסיכוי להגיע לנבחרת מהליגה הסלובנית ומה אתה חושב על הכיסוי התקשורתי בישראל ביחס אלייך ולקבוצתך?

אני מאמין שאני אגיע בסופו של דבר לנבחרת זה עניין של זמן וסבלנות, בקשר לכיסוי התקשורתי לדעתי אפשר לתת יותר חשיפה בתקשורת הישראלית גם לי וגם למרוואן (קבהא) אבל אני משתדל לא להתעסק בזה, הכי חשוב שאני ארגיש טוב ואשחק טוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי