קולות אחרים בנתניה: "תנו לאוסידון להמשיך"

אוסידון. תמיכה נגדית
אוסידון. תמיכה נגדית | צילום: אסף קליגר

לצד הקהל הפועל לסילוקו של יו"ר מכבי נתניה, ישנם כאלה התומכים בו

(גודל טקסט)

לצד הפלגים הגדולים בקהל אוהדי מכבי נתניה לסילוקו של יו"ר הקבוצה דורון אוסידון, ישנם גם קולות אחרים בקרב אוהדי האחרונה בטבלה שמאוחדים סביב יו"ר המועדון ותומכים בו ובצעדיו ומבטלים את כל הטענות שמופנות כלפי אוסידון, והם בוודאי ובוודאי שאינם מזדהים עם המחאה נגדו.

 

"אנחנו כאן בשביל דורון אוסידון למען מכבי נתניה, ניתן לו את הכלים להצליח על קרקע נקיה ופורייה נשאף להיות מעורים ומעורבים בכול מה שיתאפשר לנו רק על מנת לשמור על המועדון הזה עד אשר יבוא רוכש", אמר רועי כהן, מאוהדיה הוותיקים של הקבוצה.

 

 

הוא הוסיף בפוסט שהעלה היום בפייסבוק: "נכון שהוא כשל כישלון חרוץ בפן המקצועי (הטבלה לא משקרת) אבל ישנם לא מעט סיבות מקלות. ואנחנו לא מדברים על פציעות של שחקנים כי בכל זאת הייתה כאן קבוצה, אנחנו מדברים על אלה שהיו כאן אם בדירקטוריון ואם מאחורי הקלעים שתפקידם היה לעזור לדורון להכיר יותר טוב את המערכת ולעזור כמובן בצד הכספי כפי שהבטיחו והתחייבו אך מאינטרסים אישיים הברורים לכולנו, כל רצונם היה לראות אותו מתרסק ובורח ונותן להם את האפשרות לחזור לנהל את המועדון", הוא תקף בחריפות.

 

כהן מציין בפתיחת דבריו את הגב הגדול שקיבל אמש אוסידון בישיבת מועצת העיר מראשת העיר, מרים פיירברג-איכר, דבר אשר חיזק את מעמדו של אוסידון מבחינת העירייה כאשר גם מנכ"ל העירייה, אבי בן-חמו, מוזכר כתומך גדול של היו"ר.

 

גם בסביבתו של המאמן מנחם קורצקי טענו היום כי השינויים שנעשו בחלון העברות טובים עבור נתניה ולטענת אותם גורמים, נתניה תראה טוב יותר בטווח זמן של כמה שבועות בודדים.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי