ב"ש גיששה לגבי אמבולה, ברדה: "לא תלויים בי"

אמבולה. תחרות לדוידזאדה?
אמבולה. תחרות לדוידזאדה? | צילום: דני מרון

המוליכה החלה לדון באופציות חיזוק. סוארס שנראה מאוכזב, עשוי לעזוב

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע בשלה. המוליכת לא הרשימה, אך שוב היתה יעילה והשיגה 0:2 ביתי על בני יהודה ששמר על פער חמש נקודות בפסגה רגע לפני הפלייאוף.

 

האדומים שוב נזקקו לאליניב ברדה על תקן המושיע והחלוץ סיפק שער 11 העונה שסייע לקבוצה של בכר למצוא פירצה ולעלות ליתרון מול הכתומים.

 

 

החלוץ עצמו אמר: "מגיע שאפו לבני יהודה, הם באו ושיחקו כדורגל טוב אז באמת מגיע להם מילים טובות. אני שמח שבסופו של דבר ידענו להכריע את המשחק".

 

כנשאל על הלחץ שנוצר לאור הציפיות לאליפות אמר: "מאוד מוקדם לדבר עם מושגים של לחץ, יותר אתגר בשבילנו לחזור ולהמשיך את שרשרת הניצחונות. הלך לנו יותר קשה בחצי הראשון, כשהשער הראשון נכנס אז המשחק נפתח. בפלייאוף אתה פוגש את כל הקבוצות ויהיה פלייאוף יפה ומעניין".

 

לגבי המלחמה הפסיכולוגית מול מכבי ת"א היריבה למאבק הצמרת והדברים שאמר מאמנה פטר בוס שאגב נכח במשחק אמר: "זכותו לומר מה שהוא רוצה אנחנו מתמקדים בעצמנו. אני חושב שגם בשנתיים הקודמות היינו מאוד טובים, השנה אנחנו יותר דומיננטיים מבחינת החזקת הכדור הקצב של המשחק".

 

@ogujohnugo ATA MESHUGA! pic.twitter.com/fnPbutsqiU

— The red one (@Haiott) February 22, 2016

 

על התלות בו הוסיף הקפטן: "אני לא מסכים עם הקביעה הזאת. כולם עובדים קשה, מהשוער עד ההתקפה ובסופו של דבר העבודה הקשה משתלמת".

 


ברדה. לא תלויים רק בו? (דני מרון)

 

מי שנראה מאוכזב לאחר שלא שותף הוא הבלם הברזילאי, וויליאם סוארס שראה את לואיי טאהה מועדף על חשבונו. סוארס עוד עשוי בסיטואציה מסוימת להיפרד מהנגב בתום העונה.

 

במקביל, בבאר שבע החלו לגשש אצל ראשי הפועל רעננה במטרה לצרף את המגן שמאלי, עמנואל אמבולה בעונה הבאה.

 

למגן הזמבי יש חוזה לעונה נוספת ברעננה, אך במועדון מודעים לעובדה שהוא זוכה להתעניינות מהגדולות וכי לא יוכלו להחזיקו לעונה נוספת כאשר בבאר שבע ינסו לסגור עמו באישורה של רעננה בתקופה הקרובה.

 


בוס וקרוזן ביציע. "מותר לו להגיד מה שהוא חושב" (דני מרון)

 

בבירת הנגב מודעים לעובדה כי עמדות המגנים הינן החלק הפחות בסגל הנוכחי, כאשר המגמה הנוכחית היא לתת לאופיר דוידזאדה את הקרדיט אך לגבות אותו במגן טוב. יש לציין שמרעננה יעשה את דרכו לנגב בתום העונה, יובל שבתאי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי