קנגאווה, מזרחי ובנש על הכוונת של מכבי חיפה

בנש. ישמור על הצבע הירוק בעונה הבאה?
בנש. ישמור על הצבע הירוק בעונה הבאה? | צילום: דני מרון

במקביל למאבק על הפלייאוף העליון, בכרמל סימנו מספר שחקנים לעונה הבאה

(גודל טקסט)

במכבי חיפה ממתינים לשני המשחקים הקרובים נגד מכבי נתניה בליגה ומול בני יהודה בשבוע הבא במפגש הגומלין במסגרת רבע  גמר גביע המדינה ומאמינים כי יצליחו לעמוד ביעד שסימנו – השתתפות בפלייאוף העליון והבטחת מקומם בין ארבע האחרונות בגביע.

 

אמנם המקום השלישי אינו בהישג יד ובכרמל לא מאמינים כי יצליחו לצמק את פער 13 הנקודות מבית"ר ירושלים, אך מודעים לכך שהמקום הרביעי עשוי גם כן להוליך למוקדמות הליגה האירופית.

 

 

"שני המשחקים הקרובים הם מבחן האמת של השחקנים להציל את כבודם וליצור שקט", אמר גורם במכבי חיפה, "למעשה גביע המדינה הופך לדבר החשוב. העפלה לחצי הגמר גם יכולה להרים את השחקנים בפלייאוף".

 

הצוות המקצועי. הגביע הופך לדבר החשוב (ערן לוף)

 

במועדון ממשיכים לגבש את השינויים בפני המועדון לקראת העונה הבאה וההחלטות יעשו תוך כדי תנועה ובהתאם לתוצאות שיהיו במשחקים הקרובים. ההמתנה היא להחלטות המשותפות של נשיא מכבי חיפה יעקב שחר והמאמן רוני לוי בנושא השינוי המקצועי והחשיבה להעמיד את המאמן בראש הפירמידה בתפקיד המנג'ר המקצועי שימנה תחתיו מאמן בכיר.  

 

הקשר הפולני לודוביק אוברניאק אמור לסיים את דרכו בקבוצה שתצרף שחקן זר אחד חדש בעונה הבאה, כשהמועמד המוביל בשלב זה הוא שחקן הפועל רעננה ונבחרת זמביה אוונס קנגוואה.

           

כמו כן ברשימת הקניות כיעד מועדף נמצא חלוץ הפועל קריית שמונה אופיר מזרחי, כשגם שמו של מגן הפועל כפר סבא טל בנש מוזכר.

 

מזרחי. בכרמל סימנו אותו לפני תקופה ארוכה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי