דראפיץ': אחלה מתנת יום הולדת. אין שמח ממני

דראפיץ'. מודה לחבר'ה
דראפיץ'. מודה לחבר'ה | צילום: דני מרון

מאמן בית"ר אחרי ה-0:2 מול פ"ת: "רוצה להמשיך פה". בן שמעון נטש את הראיון בזעם

(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים מתקשים להפסיק לחייך. אחרי ה-0:2 על מכבי פתח תקווה, הניצחון הרביעי ברצף בליגה, התחושות הטובות רק הלכו והתחזקו בבירה.

 

"מה שחשוב זה שהקבוצה מנצחת ונראית טוב", אמר בסיום איתי שכטר שהסתפק הפעם בבישול. "רציתי להקדיש לבני הבכור ליאב גול כי הוא חוגג יום הולדת 4, אבל לא יצא. אני שמח שהקבוצה מצליחה, הקהל שלנו היה מדהים".

 

 

"הפתיע אותי שנכנסתי מהר לעניינים", הודה החלוץ שנמצא כחודש במועדון. "בכל אימון ובכל משחק אני אצטרך להוכיח שמקומי בבית"ר ירושלים, במקום המדהים הזה. אני הרבה שנים בכדורגל וטוען שצריך להסתכל ממשחק למשחק ולא להסתכל רחוק. בואו נעבוד קשה ובשקט, דברים טובים יקרו לנו".

 

שכטר וקלאודימיר. כאילו גדלו ביחד (דני מרון)

 

"אחלה מתנת יום הולדת"

 

מי שמנצח את הקונצרט בבירה הוא סלובודן דראפיץ', שאחרי פתיחה קשה כבר מזמן הפך לפייבוריט בטדי. והפעם הייתה לו סיבה מיוחדת לחגיגה בסיום: "קיבלתי אחלה מתנת יום הולדת", אמר דראפיץ', "אין יותר שמח ממני. החבר'ה שיחקו כמו שצריך ואני מודה להם. השחקנים האלה רוצים להתקדם, זה מה שמעניין אותנו, ללכת קדימה כל הזמן. אנחנו עושים את העבודה שלנו כמו שצריך במהלך השבוע"

 

על המשך דרכו במועדון: "מאמן כדורגל צריך להתעסק בעבודה שלו, מה שאלי טביב וההנהלה יחליטו בסוף העונה אני אקבל בהבנה. אני מאוד אוהב את בית"ר ירושלים ואני רוצה לעבוד פה, אני מקווה שהכל יסתדר לחיוב. זו הרגשה טובה שהקהל רוצה שאני אמשיך, הם מריעים לי. שכחתי מה היה בתחילת העונה והם צדקו, לא שיחקנו טוב. עכשיו אנחנו רצים ומשחקים טובים".

 

"החבר'ה שיחקו כמו שצריך ואני מודה להם", דראפיץ' (דני מרון)

 

בצד השני

 

כתבנו, תומר חבז, מעדכן שמאמן האורחים רן בן שמעון, שספג הפסד שביעי בשמונה מחזורים, נטש בזעם את עמדת הראיונות מיד לאחר שנשאל אם יש לו חשק להמשיך לאמן את הקבוצה. עוד קודם לכן הוא אמר באכזבה:"אין לי הרבה מה להגיד, הפסדנו לקבוצה יותר טוב מאיתנו. הגיע להם לנצח. כדי לנצח קבוצות טוב ממך, אתה צריך להקפיד על הפרטים הקטנים. נחפש את הנקודות במשחקים הבאים".

 

אחרי פתיחת עונה טובה, פתח תקווה בצניחה ותשחק בפלייאוף התחתון. "זו אכזבה גדולה", הודה בן שמעון, "תחושת החמצה ענקית. הייתה יכולת טובה ואז באו הפסדים ויכולת רעה בהמשך. משהו קרה לנו. אנחנו מסתכלים עכשיו למטה. צריך נחישות, הקרבה. מי שיצליח לשמור על שפיות ויציבות רגשית יגיע לחוף מבטחים וזו המטרה שלנו כרגע, להכין את השחקנים לאתגר הזה".

 

"משהו קרה לנו", בן שמעון (דני מרון)

 

"אני יודע את המגמות ואפשר לשנות אותן", הוסיף בן שמעון. "אנחנו לא קבוצה פחות טובה מאף אחת. מי שתחזיק את העצבים שלה ותגיע יותר מכונה תישאר בליגה. יש לי אמונה גדולה מאוד בשחקנים שלי. קשה מאוד בטדי, במקומות אחרים יהיה פחות קשה, השחקנים שלי נתנו 100%".

 

"חבל שהפסדנו. אנחנו צריכים להרים את הראש ולהסתכל קדימה", הוסיף השוער המפסיד צחי גיגי. "יש לנו רצף של הפסדים. אנחנו לא רוצים להסתכל על העבר. אני מאמין במועדון ובחברים שלי. כעת אנחנו מסתכלים על התחתית. בשבוע הבא יש לנו את הפועל ת"א ואני ניתן 100%".

"צריכים להרים את הראש", גיגי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי