הלם במכבי פ"ת: התערער מעמדו של בן שמעון

נראה שמחכים שרן יתפטר. בן שמעון בטדי
נראה שמחכים שרן יתפטר. בן שמעון בטדי | צילום: דני מרון

המלאבסים צנחו לפלייאוף התחתון. אבי לוזון: "הוא יישאר? תשאלו אותו"

(גודל טקסט)

הלם גדול במכבי פ"ת לאחר ההפסד 2:0 לבית"ר ירושלים בטדי, שהיה השביעי של הקבוצה בשמונת משחקיה האחרונים. ההפסד קבע סופית שהלוזונים ישחקו בפלייאוף התחתון.

 

מעמדו של רן בן שמעון, שהיה נראה יציב עד למשחק בטדי, נראה מעורער ביותר כאשר גורמים בסביבת המועדון לא פסלו נקיטת צעדים דרמטיים ביומיים הקרובים, יחד עם זאת החלטה סופית בנושא לא התקבלה: "נראה שמחכים לראות אם רן יתפטר ואם לא זה עשוי לבוא מההנהלה", אמרו. בסיום המשחק נשאל אבי לוזון על המשך דרכו של המאמן וענה: "האם רן יישאר? תשאלו אותו". לוזון אגב היה מלא בביקורת כלפי השופט אורן סימיניאן, והטיח בזעם רב האשמות במבקר השיפוט שנכח במשחק, איתן תבריזי.

 

בן שמעון אגב, נטש את לאחר המשחק את הראיון עם העיתונאים מיד לאחר שנשאל לגבי החשק שלו להוציא את הקבוצה ממצבה. מאוחר יותר אמר לעיתונאים: "אני מאמן כדורגל. תשוקה זה המנוע במקצוע שלי. אם לא היה לי חשק לא הייתי פה". בן שמעון התייחס גם לביקורת שספג מצד עמוס לוזון ואמר: "לעמוס מותר להגיד מה שבא לו. ממה שידוע לי הוא לא חלק ממקבלי ההחלטות".

 

לא נכנס לחדר ההלבשה, שהיה דומם לחלוטין. לוזון (אודי ציטיאט)

 

לאחר ההפסד שררה דממת אלחוט בחדר ההלבשה של הקבוצה. המאמן לא שוחח עם השחקנים ואפילו אבי לוזון לא נכנס. חלק מהשחקנים לא הבינו את פשר השתיקה: "השקט הזה יכול לבשר על פצצה שבדרך. אחרת לא ברור איך רן לא דיבר".

 

בחזרה לצד המקצועי: במלאבס לא מצליחים לעכל איך רק לפני חודשיים נראה היה שהפלייאוף העליון מובטח, וכעת מצפים להם: "כנראה שאיבדנו כיוון. זה לא ייאמן. זו מכה גדולה לא להיות בפלייאוף העליון", אמר שחקן.

 

"היינו נראים כבויים וחסרי אנרגיה, מצד שני אנחנו רק עושים הגנה", הוסיף שחקן אחר. "בלתי אפשרי לשחק עם חמישה שחקני הגנה, חמישה קשרים וחצי חלוץ. איך ננצח ככה? גם הזרים לא מוסיפים. אנחנו נשיג אותם תוצאות איתם ובלעדיהם. אפילו לפני שנתיים ניסינו לשחק כדורגל"

 

השחקנים לוקחים אחריות על המצב. אלו מגן נגד בית"ר (דני מרון)

 

דור אלו: "המטרה היחידה – להישאר בליגה"

"האווירה לא פשוטה, אנחנו צריכים לאסוף את עצמנו והבין שאנחנו בפלייאוף תחתון" סיכם מגן הקבוצה, דור אלו. "אם הייתה תקווה היא אבדה. צריך להסתכל קדימה ולהתרכז במאבקים מול קבוצות מהפלייאוף תחתון. זה כואב לנו השחקנים, כי אנחנו קבוצה טובה שנקלעה למצב לא פשוט בו כלום לא הולך".

 

"אנחנו לוקחים את האחריות עלינו, לא המאמן ולא ההנהלה, רק אנחנו נוציא את העגלה מהבוץ", הדגיש אלו. "אין לנו את הזכות לדבר ולהגיד מי אשם, מי שמשחק על המגרש זה אנחנו ולא המאמן. אני מאמין שנצליח להשאיר את הקבוצה בליגה וזו המטרה היחידה. אני לא יודע אם העונה הזו היא כשלון. הגענו למאני טיים וקרסנו. בסוף העונה נעשה חישובים. יכול להיות שגביע הטוטו גרם לנו לשאננות. לא שמנו לב איפה אנחנו נמצאים והקבוצות צמצמו ערים. נצטרך להתאושש ולהסתכל קדימה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי