ובמקום הראשון: 1:2 להפועל ב"ש על כפ"ס

צדק ודוידזאדה. מי שיכול לעצור את באר שבע
צדק ודוידזאדה. מי שיכול לעצור את באר שבע | צילום: דני מרון

פדידה הפתיע, אבל וואקמה ואוגו הפכו וסידרו ניצחון ליגה שמיני ברציפות

(גודל טקסט)

גם הפועל כפר סבא לא הצליחה לעצור את המוליכה הדוהרת: הפועל באר שבע גברה בלוויטה 1:2 על הירוקים מהשרון וחיברה ניצחון שמיני ברציפות, סיימה עשרים משחקים ללא הפסד (מתוכם ניצחה ב-18) ושמרה על פער חמש הנקודות מסגניתה, מכבי תל אביב. הניצחון בכפר סבא סידר לשחקניו של ברק בכר עוד שתי סוכריות: הפועל באר שבע תסיים את העונה הסדירה כמוליכה ותזכה לארח את סגניתה הצהובה במחזור השני בפלייאוף העליון.

 

בן ביטון ואובידו חובאן חזרו ל-11 אבל הפתיחה היתה שייכת לשחקניו של שרון מימר, שפתחו חזק, שיחקו בלי רגשי נחיתות ועלו ל-0:1 מרגלי עומר פדידה ולאחר מבצע קבוצתי מרשים. האדומים הגיבו מהר והשוו תוך שמונה דקות מרגלי טוני ווקאמה. כפר סבא התייצבה בלי עמודי התווך שלה בהגנה, השוער הוותיק אוהד כהן והבלם דינו שקוורץ. המחליפים שלהם, בן רהב בין הקורות ולירון ז'אן, לא היו ברמתם ובאר שבע בהחלט ניצלה זאת עוד במחצית הראשונה כדי להשלים מהפך ולנצח מנגיחה של ג'ון אוגו.

 

אובידו חובאן חזר מעונש השעייה ופתח אצל האורחים על חשבונו של בן שהר כאשר טוני ווקאמה הוסט חזרה לחוד לצדם של מאור בוזגלו ואליניב ברדה. בן ביטון, שהשתתף בחתונת אחותו במשחק הליגה הקודם מול בני יהודה, חזר להרכב על חשבונו של מתן אוחיון.

 

 

במחצית השנייה הורידו שתי הקבוצות הילוך. מימר, שהיה עוזרו של בכר עד שקיבל את המינוי בכפר סבא, זרק עוד כלים התקפיים וניסה להפתיע כדי להשיג את השוויון אבל ריף מסיקה החמיץ פעמיים והותיר את המארחת בלי כלום. 

 

מימר. יפתיע את האקסית? (דני מרון)

 

הרכבים 

הפועל כפר סבא: בן רהב, בן כוואז (טל בנש 58), עמיר נוסבאום, לירן ז'אן (ריף מסיקה 73), אלירן סימון, חן דילמוני, רז כהן, עומר פדידה, הוגו לופס (נבו מזרחי 83), מאביס צ'יבוטה, דודו ביטון .

 

הפועל באר שבע: דודו גורש, בן ביטון, שיר צדק, לואי טאהה, אופיר דוידזאדה, ג'ון אוגו, מהראן ראדי (וובה בראון 90), אובידיו הובאן, מאור בוזגלו (מוחמד גאדיר), טוני וואקמה, אליניב ברדה (בן שהר 63). 

 

מהלך המשחק

 

דקה 3

צ'יבוטה היתל בביטון ובעוד שני באר שבעים והגביה לתיבת החמש, לופס נגח וגורש רשם הצלה גדולה.

דקה 7

כדור חופשי הוגבה לרחבת באר שבע ושוב לופס, הפעם הקפיץ לעצמו ובעט מחצי מספרת, החוצה.

דקה 23

0:1 לכפר סבא – רז כהן חטף לאוגו, המשיך לצ'יבוטה שהחזיר לו בעקב. כהן חדר לרחבה ומצא את ביטון שהוריד בעקב לפדידה ומשם לרשת. איזה מהלך של כדורגל.


פדידה. גול גדול (דני מרון)

דקה 26

ברדה נגח מקרוב לקורה ועט על הריבאונד אבל סיימון הקדים אותו וחילץ לקרן.


ראדי ורז כהן. כפר סבא עושה חיים קשים (דני מרון)

דקה 31

1:1 – בן ביטון הגביה מימין, ווקאמה התרומם ונגח למסגרת. בן רהב הראה מדוע הוא שוער שני בכפר סבא כשלא הגיב והכדור חדר פנימה.


ווקאמה. הרכש הטוב של העונה (דני מרון)

דקה 43

1:2 – בוזגלו הגביה כדור חופשי משמאל, רהב היסס, לירן ז'אן קפא ואוגו התרומם ונגח פנימה.


אוגו. סיפק כדור הרגעה (דני מרון)

דקה 61

ברדה, שעלה לשחק חולה, מוחלף ובן שהר נכנס במקומו.


ברדה. לא יום גדול של הקפטן (דני מרון)

דקה 71

ווקאמה עם העוצמות שלו דרס כמה מגנים בירוק, אבל בעט ממצב טוב החוצה.

דקה 74

שוב ווקאמה השתחרר בכוח ומצא עצמו חופשי אבל בעט מ-16 מ' לקורה.


ווקאמה. קשה לעצור אותו (דני מרון)

דקה 85

ריף מסיקה עשה דאבל פאס עם דילמוני שחתך את הגנת באר שבע אבל בעט חלש וגורש הדף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי