אוהדי הפועל ת"א קיללו את השחקנים אחרי ה-2:0 לעכו

אלי גוטמן
אלי גוטמן | צילום: עדי אבישי

המאמן אלי גוטמן: "חלוץ, טוב ככל שיהיה, לא יכול לפרק כך את ההגנה"

(גודל טקסט)

חלק מאוהדי הפועל תל אביב קיבלו קשה את ההפסד 2:0 להפועל עכו וקיללו בסיום את שחקני הקבוצה. מספר אוהדים אף התעמתו עם כוחות השיטור והאבטחה.  

"זה לא רק ההפסד, הדרך בה הפסדנו מטרידה אותי יותר. שחקן אחד, טוב ככל שיהיה, לא יכול לפרק ככה הגנה שלמה", אמר מאמן הפועל תל אביב אלי גוטמן, "אני בא ואומר: כל הכבוד להפועל עכו, הם שיחקו נכון זה הכלים שיש להם, הם שיחקו כדורים ארוכים על מספר 99, והוא פירק את הפועל תל אביב", המשיך גוטמן. "ברגעים הטובים לא הבקענו. חמזה הגיע למצב נהדר, הכדור חייב להיות בפנים ואנחנו נצטרך לדעת להתמודד גם עם זה".

על הפלייאוף התחתון: "אנחנו בפלייאוף התחתון ואנחנו בקרבות הישרדות כבר ממזמן. נצטרך לבוא מוכנים לקרבות שמצפים לנו. אין לנו שום ברירה אלא להסתגל למצב הזה. על כל כדור ארוך של עכו שהלך על מספר 99 אביחי ידין היה צריך לעזור להגנה".

על המשך הדרך אמר המאמן: "נלך לשתות מים קרים ונמשיך הלאה. אני מאוכזב, זו מילה אחת. אני מאוד מאוד מאוכזב. יותר מהתוצאה, מהדרך ומהשערים שספגנו. הפועל ת"א בתוך מאבקי הירידה".


קהינדה, צמד גדול בבלומפילד (עדי אבישי)

"כל ניצחון הוא חשוב, במיוחד כששיחקנו מול קבוצה טובה שהיא לא קבוצת תחתית. הם מאוד מאומנים", החמיא ירון הוכנבוים ליריבה. "היה לנו המון מזל, הם הגיעו להמון מצבים ואנחנו שמחים. דני (עמוס), ההגנה והמזל עזרו לנו. ניצחון על הפועל ת"א עושה אווירה טובה, אבל הכי חשוב זה הנקודות. השחקנים מראים אופי והקרבה. מבחן התוצאה הוא החשוב ביותר ואני שמח שעשינו את זה. אנחנו כבר מסתכלים על מכבי נתניה בשבת".

על קהינדה אמר המאמן: "כבר בקיץ, לפני שחתמתי, שאלו אותי אם אני יכול להביא אותו, עכשיו זה הסתדר. כאשר הקדוש ברוך הוא רוצה דברים, אז הכל מסתדר".

על מושיקו מישאלוף, שספג מכה חזקה בראשו וסרב להתחלף, אמר הוכנבוים: "מישאלוף היה השחקן הכי טוב על המגרש, הוא לא עשה אף טעות כל המחצית השניה. מרגע שהוא קיבל את המכה הוא היה מצוין. הוא יציב ומעבר לאיכות שלו כבלם, הוא בן אדם מזהים והוא מלכד אותנו אני מקווה שהוא ישחק אצלי עוד הרבה שנים".


קהינדה, האיש שפירק את הפועל ת"א (עדי אבישי)

"הפועל תל אביב זה מועדון שלא רגיל להילחם בתחתית, אבל אין לנו ברירה", הסכים שוער הפועל ת"א אריאל הרוש. "חבל לי שאכזבנו את הקהל הגדול שבא לפה, רצינו לנצח ולקחת אוויר. לא הצלחנו להוציא את העגלה מהבוץ, נצטרך לקחת את הנקודות במקום אחר".

"אנחנו מודעים למצב הקשה. אלי עושה לנו אסיפות, אנחנו יודעים שהמצב לא טוב. נצטרך לירוק דם כולנו כדי להביא כל נקודה, מצפים לנו קרבות עד הסוף", הוסיף השוער. "הפועל תל אביב קבוצה מצוינת, הטובה ביותר בפלייאוף התחתון. אנחנו צריכים לחבר ניצחון או שניים ואז אנחנו נרוץ קדימה. שיחקנו לידיים של הפועל עכו, פישלנו, הם עשו את המתפרצות שהם רצו. זה הפסד מאוד מאוד כואב. אין זמן להוריד את הראש, אחרת נחטוף עוד סטירה. אנחנו מרימים את הראש כי יש לנו משחק קריטי מול מכבי פ"ת ואנחנו ניתן בו 100%".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי