להפועל ת"א יש את הכלים להישאר?

הפועל תא מסוגלת לשרוד? שוינפלד
הפועל תא מסוגלת לשרוד? שוינפלד | צילום: עדי אבישי

מה נגיד על עכו? אמיצה וכבירה או כזו שנהגה בטפשות? לוי מסכם את הקרב

(גודל טקסט)

לא יודע מה להגיד על הפועל עכו. יותר אמיצה, גדולה, כבירה, או טיפשה מטופשת? אומץ על מופע הרואי שגרר ניצחון ענק מול בלומפילד מלא – וטיפש מי שהשאיר את משה מישאלוף כמעט משחק שלם עם פגיעת ראש.

 

לשחקן לא צריך להיות שיקול דעת במצב כזה. המאמן והצוות הרפואי צריכים להיות מספיק אחראים בכדי להוציא אותו ואולי אפילו לשלוח לסדרת בדיקות בבית החולים. אם היה קורה חלילה משהו, מה היו אומרים למשפחה, 'הוא ביקש להמשיך?

 

 

כדורגל לא יותר חשוב מבריאות, גם אם מדובר במשחק שמוגדר כמלחמת עולם. קצת פרופורציות, אחריות. הרי כל מי שהיה אתמול בבלומפילד, או ראה את המשחק בטלוויזיה, הרגיש רחמים על הבלם הוותיק שאולי יקבל בנוסף לבונוס את אות הגבורה.

 

עכשיו לכדורגל. שם מגיעות כל המחמאות למישאלוף ועכו על הערב הנפלא, ואילו כל הבוז להפועל תל אביב, שהבטיחה משחק על החיים ועל המוות וכמו שהיא נראתה היא החליטה להתאבד מרצון, על מועד הלוויה תימסר הודעה מסודרת.

 

מישאלוף. לא זכר אם הוא משחק כדורגל או צולח את הכנרת (עדי אבישי)

 

כשהמשחק החל הרגשתי שהקבוצה הקטנה מהצפון תקבל בראש. תל אביב פתחה בתרועה. יש לה מנוע כמו בארי וחתיכת עוצמה עם הנוכחות של שוינפלד, ואם זה לא מספיק אז מישאלוף משלב מוקדם לא זכר אם הוא משחק כדורגל, או צולח את הכנרת.

 

בארי החמיץ ממצב נפלא, שוינפלד נגח החוצה ואז, באמצע השוונג, התחיל המופע של לנרי קהינדה. עד המשחק הזה שמעתי על הכישרון, מעכשיו אפשר יהיה להבין עד להיכן הוא יכול יהיה להגיע – והשמיים הם הגבול.

 

קהינדה קיבל כדור משמוליק מלול במרכז הרחבה. הוא עצר על החזה, כשגבו לשער וגוטליב צמוד אליו. גוטליב לא פראייר. בלם חזק, קשוח. קהינדה עשה עליו סיבוב כאילו הבלם הוא שקית ניילון שנדבקה לפגוש של הטויוטה. לא ספר אותו ודפק את הכדור בין העיניים של הרוש. חכו, זה לא הסוף.

 

קהינדה. השמיים הם הגבול (עדי אבישי)

 

גוטמן עוד חשב שיש לו קלף. הרי כבירי סיפק לו סגל כמו של באיירן מינכן. אחרי שאלטמן שיחק לרוחב ותורג'מן שכח שתפקידו לסכן את השער, המאמן הלאומי לשעבר הכניס אחד אחרי השני את נער הזהב 1 – גיא אסולין, נער הזהב 2 – שגיב יחזקאל ולקינוח את שער היורו – בן רייכרט. נו, יש שינוי מגמות, התקפה משולבת? כן, של עכו. קהינדה, רכושה של מכבי תל אביב למי ששכח. הפעם היה תורו של וינטרה לקרטע מאחור בזמן שהחלוץ הענק סגר עניין עם השער השני.

 

הפועל עכו הקטנה, זו שעם התקציב שלה מתלבטים אם להביא רכש או לקנות אבקת כביסה, נותנת עונה לתפארת. זו לפחות קבוצה שמבינה את מעמדה. נולדה להילחם על חייה. בהפועל תל אביב יש קבוצה לליגת העל, אבל כרגע זה לא הסיפור. עכשיו צריך עצבים חזקים, אופי ואגרופים ואת זה ספק גדול אם יש לה.  

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי