בוס על הצהוב של בן חיים: לא הזהרנו שחקנים

מתחממים לפני מאבקי הפלייאוף
מתחממים לפני מאבקי הפלייאוף | צילום: דני מרון

מאמן מכבי ת"א יחסר את החלוץ בב"ש. סה: "רוצה לעזור לזהבי ולקבוצה"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הציגה אמש (שבת) משחק נהדר עם 0:5 חלק על הפועל כפר סבא, אך טרם יודעת מי תהיה היריבה שלה במחזור הקרוב מאחר והמיקום הסופי של יריבות הפלייאוף העליון לא נקבע עדיין.

 

לצד הניצחון, הנושא שעלה לכותרות היה הכרטיס הצהוב התשיעי העונה של החלוץ טל בן חיים שיחמיץ את המשחק בעוד שבועיים באצטדיון טרנר נגד הפועל באר שבע.

 

 

"לא דיברנו עם השחקנים שהיו להם כרטיסים צהובים ולא הזהרנו אותם כי צריך לשחק כדורגל רגיל", ציין המאמן פטר בוס.

 

במכבי היו חילוקי דברים כאשר חלק ביקרו את השופט על הכרטיס הצהוב, אך גורמים אחרים המקורבים לקבוצה חושבים אחרת: "הכרטיס הצהוב הוא עניין של פרשנות לכאן או לכאן. מי שפגע בקבוצה ובחבריו הוא טל בן חיים בעצמו, שחקן שהיה מודע לכרטיס הצהוב שאסור לו לספוג והתנהל באופן שכונתי במשחק שכבר הוכרע. מי שנרדמו בשמירה הם פטר בוס והצוות שלו שלא הגיבו בזמן. כך לא מתנהג כדורגלן מקצוען במעמד של בן חיים, הוא לא צריך לקבל גיבוי מראשי הקבוצה, ההתנהלות נגד השופט תפגע בהם בהמשך העונה".

 


בן חיים בפעולה. מי אשם? (דני מרון)

 

והיה גם משחק כמובן. "בפילוסופיית המשחק שלי אני אוהב שחקנים שהולכים קדימה עם ובלי הכדור וזה הולך ומשתפר. אני לא מדבר על טקטיקה רק על פילוסופיה ולדוגמה כשמיכה ובן חיים משחקים יותר מדי עמוק הם פחות עוזרים לאחרים וצריכים קדימה את אבי ריקן ואלי דסה שעזרו מאוד למערך ההתקפי", ציין המאמן לגבי המשחק של קבוצתו.

 

"הייתי שחקן כדורגל. את המוטיבציה מביאים מהלב ובמכבי השחקנים הם מקצוענים ומביאים מוטיבציה כמוני, לא בגלל מה שכתוב בתקשורת", ציין המאמן על השיפור ביכולת.

 

"אנחנו מביטים רק על עצמנו ובטוחים בשחקני הסגל כי אתה לא יכול לזכות באליפות רק עם 11 שחקנים, צריך עוד שחקנים על המגרש", סיכם בוס לגבי המשך המאבק.

 


בוס. מרוצה מהיכולת (דני מרון)

 

החלוץ הפורטוגלי אורלנדו סה שכבש צמד התייחס למחמאות ולקריאות אורלנדו מג'יק: "אני לא באמת עושה קסמים וכבר אמרו לי את זה בכל הקבוצות בהם שיחקתי בעבר. הייתי בר מזל לכבוש שני שערים, כחלוץ אני רעב לשערים".

 

סה התייחס גם לעול שהוריד מערן זהבי כאיש שהכל תלוי בו בהתקפה: "אני רוצה לעזור לזהבי באופן אישי להיות מלך השערים של כל הזמנים  והחשוב יותר זה לכבוש עבור הקבוצה. אני יכול לשחק בכל שיטת משחק ומי שקובע זה רק המאמן. הפועל באר שבע בכושר טוב וגם אנחנו עושים את העבודה, רק בסיום העונה נראה מי תזכה באליפות".

 


סה מאושר ונותן קרדיט לחברים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי