"אם יהיו אלפי מנויים, תהיה קבוצה לאליפות"

חגיגות בבירה. עכשיו הזמן לפנטזיות
חגיגות בבירה. עכשיו הזמן לפנטזיות | צילום: ערן לוף

בבית"ר חושבים קדימה: טביב סימן את אמוטו. מאטוביץ': "רוצה אזרחות"

(גודל טקסט)

כמעט 20 שנה חלפו מאז הפעם האחרונה בה ניצחה בית"ר ירושלים חמישה משחקים ברציפות במאני-טיים, יש לציין שבעונת 2011-12 הצהובים שחורים דהרו לשמונה ניצחונות רצופים. אמש (שבת) הירושלמים המשיכו בכושר הנהדר עם 0:2 בקריית שמונה רגע לפני הפלייאוף העליון.

 

הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ממשיכה את מגמת ההשתפרות וככל שהזמן עובר ניתן לחוש ברעב שמקבל גם בעלי הקבוצה אלי טביב כאשר גורם בקבוצה אמר אחרי המשחק: "אם אלי היה יודע שבעונה הבאה יהיו עשרת אלפים מנויים כמו שיש לבאר שבע, מכבי חיפה ומכבי תל אביב הוא היה הולך בכל הכוח על אליפות".

 

 

מבחינתו של דראפיץ', מאמן העונה עד כה, יש גם אנשים אחרים שראויים למחמאות: "מאחורי יש צוות מצוין הכולל את שי ברדה, מאמן הכושר שלומי ודררו ומאמן השוערים, גיא סולומון", אמר לאחר המשחק המאמן ומיהר להבהיר את כוונותיו לעונה הבאה: "אנחנו מאוד מקווים להישאר פה גם בעונה הבאה".

 

דראפיץ' הפתיע ואמר שלטענתו בכל עונה אחרת בית"ר הנוכחית הייתה נאבקת על האליפות: "כבר עכשיו יש לנו את אותו מספר נקודות שצברנו בכל העונה שעברה כולל הפלייאוף. בעונה רגילה עם קצב צבירת נקודות כזה היינו נלחמים על האליפות".

 


יהיה אחראי על קבוצה לאליפות? (ערן לוף)

 

בגזרת השחקנים הרגע הנושא החם ביותר הוא עניין הזרים. מבחינת טביב יש רצון לחזק את הקבוצה בעונה הבאה בשניים-שלושה זרים מכיוון שהבעלים לא מעוניין להשקיע סכומים גדולים בישראלים אך סוגיה זו דורשת את קבלת האזרחות של דושאן מאטוביץ' וניקיטה רוקביציה. שם שהוצע לבית"ר בינואר האחרון הוא זה של חלוץ עירוני קריית שמונה, אוסטין אמוטו הניגרי, אך טביב לא החתימו. בבירה עוקבים אחרי החלוץ שסומן כאופציה להגיע לטדי בעונה הבאה.

 


אמוטו מול קפילוטו. סומן בבירה (ערן לוף)

 

המגן הסרבי התייחס בסיום למשחק וגם נגע בנקודה זו: "היה קשה מאוד לנצח בגלל שקריית שמונה קבוצה טובה אבל אנחנו בכושר טוב והמרחק מהמקום הרביעי נותן לנו חופש לשחק כדורגל טוב. כל החיים שלי נמצאים בישראל. האישה הילדים העבודה. אעשה הכל על מנת לקבל אזרחות".

 


מאטוביץ' בפעולה. "כל החיים שלי בישראל" (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי