רשמית: וובה בראון סיכם בהפועל ב"ש ל-4.5 שנים

בראון. חוזר לשתף פעולה עם ברק בכר
בראון. חוזר לשתף פעולה עם ברק בכר | צילום: מני בן ארי

קריית שמונה תמכור את הקשר תמורת 2.5 מיליון שקל: "מודה לאיזי שרצקי"

(גודל טקסט)

הפועל ב"ש ניסתה במשך חצי שנה להעביר לשורותיה את הקשר וובה בראון מעירוני קריית שמונה, וכעת הצדדים להגיעו לסיכום והודיעו על כך רשמית.

הפועל ב"ש תשלם לקריית שמונה 2.5 מיליון שקל עבור צירופו של הקשר, שמחר יערוך בדיקות רפואיות ולאחריהן צפוי לחתום ולהצטרף לחבריו החדשים בבירת הנגב.

הקשר כבר סיכם את תנאיו בהפועל ב"ש ל-4.5 השנים הבאות ומסר באמצעות מועדונו החדש: "אני שמח מאוד להגיע למועדון גדול כמו הפועל ב"ש. אני מודה לאיזי שירצקי שאפשר לי להתקדם ורוצה לומר תודה לצוות המקצועי ולקהל שתמך בי בשנים שלי בקרית שמונה. כעת אני עם הפנים לאתגר החדש בקריירה שלי".

וובה בראון גדל במחלקת הנוער של הפועל רמת גן ואותה עזב בקיץ 2013 לטובת קריית שמונה, שם כמובן שיתף פעולה בעונתו הראשונה עם ברק בכר שהיה על הקווים ועזב בקיץ האחרון להפועל ב"ש. 

בראון זכה עם הפועל ר"ג בגביע המדינה, אותו זכה להניף גם כשחקן קריית שמונה בצוותא עם בכר, וכעת הוא ומאמנו החדש-ישן ינסו לזכות בתואר גם עם הפועל ב"ש. יש לציין כי רועי גורדנה, שתחילה היה ניסיון להעבירו לקריית שמונה כחלק מהעסקה, נכון לרגע זה נשאר שחקן הפועל ב"ש ואינו מעורב בהעברת בראון לבירת הנגב. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי