דני פרדה רצה לחזור, מכבי פ"ת סירבה בנימוס

פרדה מול מכבי פת. גם במלאבס נאמר לו שהוא לא בתכניות
פרדה מול מכבי פת. גם במלאבס נאמר לו שהוא לא בתכניות | צילום: דני מרון

השוער צחי גיגי רצה לעבור לקריית שמונה, אבי לוזון הטיל וטו

(גודל טקסט)

דני פרדה, קשר בית"ר ירושלים, העביר לאחרונה מסרים לגורמים בכירים בהנהלת מכבי פתח תקווה כי הוא מעוניין לשוב לקבוצה ממנה הגיע לבירה לפני כשנתיים. פרדה, שנרכש בכ-600 אלף שקלים ע"י אלי טביב, קיבל הודעה שעליו לחפש קבוצה. במועדון סירבו לאשר שעשתה פנייה ממקורבי פרדה אך הבהיר: "בכל מקרה הוא לא נמצא בתוכניות שלנו".

 

אבי לוזון והצוות המקצועי הטילו וטו על מעברו של השוער צחי גיגי לקריית שמונה, בהשאלה עד לתום העונה. קריית שמונה החתימה במקום גיגי את רם שטראוס. מור חוזז הושאל אמש לעירוני רמת השרון מהלאומית עד לתום העונה. הקשר הצעיר, שיצא עם הקבוצה למחנה האימונים בתחילת העונה, אך לא זכה לדקות משחק, ינסה לסייע לקבוצה מהשרון במאבקיה לעלות ליגה.

 

 

עידן שמש וגיא מלמד ייעדרו מהמשחק בשבת מול מכבי תל אביב בבלומפילד. שמש מתקשה לחזור לאימונים מלאים עקב פגיעה בשריר הירך האחורי, בעוד מלמד שסובל רק מחבלה ולא משבר בכף הרגל יעדר מהמגרשים רק שלושה שבועות. מנגד, הפפתיע אליסון דוס סנטוס את ראשי המועדון, כשחזר לאימונים מלאים, ויהיה כשיר להרכב כמו גם עומר דנינו שישוב ל-11 אחרי שריצה עונש צהובים.

 

צחי גיגי. רצה צפונה, לא יצא (דני מרון)

 

הקבוצה קיימה בתחילת השבוע יום גיבוש בצפון, אולי בניסיון לשבור שגרה לקראת המשחק הקשה. במהלכו שהו השחקנים בחמת גדר, ערכה טיול טרקטורונים וסיימה בארוחת ערב בטבריה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי