הכיוון ברור: 0:2 לבאר שבע על נתניה, ברדה ואוגו כבשו

בוזגלו
בוזגלו | צילום: דני מרון

המוליכה פתחה פער של שש נקודות, האחרונה התקרבה עוד קצת ללאומית

(גודל טקסט)

יכולת טובה יותר או פחות, הפועל באר שבע לא עוצרת. מוליכת הטבלה גברה הערב (שבת) 0:2 על מכבי נתניה בקרב קצוות, רשמה ניצחון חמישי ברציפות בליגה ומשחק 17 ללא הפסד. נתונים של אלופה ללא ספק.

 

החבורה של ברק בכר חסרה את מאור מליקסון הפצוע כשגם הרכש הטרי, מוחמד גאדיר טרם התלבש. האדומים לא הבריקו, אבל מה שמשנה היא התוצאה. הפער בפסגה לפחות זמנית כבר שש נקודות ממכבי תל אביב שתפגוש את הפועל תל אביב בדרבי

 

 

בפתיחה מנחם קורצקי ניסה להפתיע אחרי השבוע עתיר השינויים בסגל שלו. ההתחלה היתה לא רעה, בעיקר נלהבת, אבל לא מעבר. בכל אופן קבוצה שלא ניצחה 16 משחקים ברציפות ולא כבשה ב-11 האחרונים.

 

ברק בכר לא נהנה מהדקות הראשונות והחליט על שינוי בדקה ה-41 כשזרק את בן שהר למגרש על חשבון מתן אוחיון ומיד קצר את הפירות. עם הירידה להפסקה דוידזאדה העביר רוחב, שהר המשיך וברדה שרק האריך חוזהו שלח לפינה של ברק לוי. ה-11 שלו העונה.

 

במחצית השנייה האדומים כבר עלו רגועים יותר וניסו לסכן את שערו של לוי. בדקה ה-67 הגיע גם השער השני, ועוד איזה שער. וואקמה השאיר, וחברו הניגרי ג'ון אוגו שלח טיל לחיבורים של לוי. 0:2 יקר וגם אם לא מבריק, מדובר בניצחון של הרבה אופי.

 


גאדיר על אזרחי. עדיין לא התלבש (דני מרון)

 

הרכבים

הפועל באר שבע: דודו גורש; מתן אוחיון (בן שהר, 41), שיר צדק, לואי טהאא, אופיר דוידזאדה; ג'ון אוגו, אובדיו חובאן, מהראן ראדי (וובה בראון, 75), מאור בוזגלו; אנטוני וואקמה, אליניב ברדה.

 

מכבי נתניה: ברק לוי, אמייה טגה, ירין חסן, אנדריי מישצ'נקו, שמעון הרוש, נמניה פטרוביץ', איסומעילה לינגאנה, מילאן סמיליאניץ', מושיקו לוגסי (אביעד בורלא, 59), גאל מרגוליס, מירצ'ה אסקנטה

 

מהלך המשחק

דקה 10

מהלך טוב של דוידזאדה שהחליף מסירות עם חובאן, פרץ והעביר לבוזגלו שלא היה מספיק מדויק.

דקה 29

עוד הזדמנות לאדומים. הפער ראדי ירה מ-20 מטרים, ליד העמוד.


טגה במאבק עם וואקמה (דני מרון)

דקה 45

סוף סוף גולללללל! אופיר דוידזאדה פרץ טוב בשמאל, העביר רוחב לבן שהר שהשאיר לאלינב ברדה והחלוץ ירה את ה-11 שלו העונה לפינה של ברק לוי.


שחקני באר שבע חוגגים. סוף סוף יתרון (מאיר אבן חיים)

דקה 67

וואו! 0:2 לבאר שבע – וואקמה העביר אחורה, ראדי דילג מעל הכדור שהגיע לג'ון אוגו והקשר הנהדר ירה מ-20 מטרים לחיבורים של ברק לוי. שער ענק.


וואקמה והחבר הכי טוב שלו מאושרים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי