ורמוט עקץ: חזרתי ליהנות, הרגשתי חופשי ומאושר

ורמוט. לא שכח לעקוץ את מכבי תל אביב
ורמוט. לא שכח לעקוץ את מכבי תל אביב | צילום: ערן לוף

בניון: "לא יודע מה יהיה איתי בעונה הבאה". ואליינטה נבדק, סובל מחבלה בלבד

(גודל טקסט)

"חזרתי ליהנות מכדורגל וראו את זה", אמר גילי ורמוט בסיום הניצחון 0:4 של מכבי חיפה על מכבי פתח תקווה ושלח מסר לאקסית, "הרגשתי חופשי ומאושר, קיבלתי ביטחון מרוני ומהשחקים. אני מאושר. תיארתי לעצמי שאני אפתח או אשתלב וציפיתי לזה. הרגשתי טוב, האצטדיון פה מעולה והאווירה נפלאה. הגענו להמון מצבים ופתחנו את המשחק בצורה חזקה".

 

כוכב המשחק היה הקפטן יוסי בניון, שכבש אחד ובישל שניים: "לא אני עוד לא בשיא שלי אבל אני שואף לשיא. כל עוד אני כאן, אני רוצה לשחק ולעשות את הטוב ביותר עבור מכבי חיפה. אני מרגיש טוב, אני שמח שזה בא לידי ביטוי בשערים ובישולים. אני עדיין לא יודע מה יהיה בעונה בעונה הבאה".

 

 

על המטרות של חיפה העונה: "אנחנו יכולים להגיע לאירופה או מהליגה או מהגביע אבל כדי לעשות זאת. אנחנו צריכים לעבוד קשה ולהשתפר. עשינו תוצאה מדהימה מול קבוצה קשה וטובה. יש לנו סגל שלנו רחב ומוכשר, אני מקווה שזה יבוא לידי ביטוי בעתיד".

 

רוני לוי מול דבוקה ירוקה שמחה. "עשינו משחק טוב מול קבוצה חזקה" (ערן לוף)

הופעת בכורה נהדרת, הוסיף עקיצה לצהובים. גילי ורמוט (ערן לוף)

רוני לוי, המאמן המנצח: "עשינו משחק טוב מול קבוצה טובה מאוד וחזקה מאוד עם מאמן מצוין. ידענו שגילי ורמוט יביא איכות ויוסיף משהו שיחבר את הקבוצה, אני שמח בשבילו שהוא כבש". לוי התייחס לעזיבתו של קינן למינסוטה: "דקל הוא נכס למכבי חיפה הוא מאוד מחויב אבל יש לו הצעה ולא נעמוד בדרכו אם ירצה ללכת".

על פלט: "מעבר לכיבוש שערים הוא שחקן שמקריב את עצמו למען הקבוצה". על בניון:  "יוסי שוב שיחק עם זריקה ונתן משחק טוב. הוא נכס למכבי חיפה". על ואליינטה: "לקחנו אותו לבדיקה כדי לשלול שבר בארובת העין. הוא עבר שם פעם ניתוח". הבלם נבדק ובבדיקה נשלל שבר בארובת העין, ומדובר בחבלה בלבד שגרמה לנפיחות.

בן שמעון: "לא היינו צריכים לתת לחיפה כאלה שערים קלים" (ערן לוף)

 

 

רן בן שמעון: "היינו יותר טובים ב-25 הדקות האחרונות של המחצית הראשונה, ואז קיבלנו גול משום מקום. גביע הטוטו סחט אותנו מהצד המנטלי.  אבל בכל מצב ובכל מערך לא היינו צריכים לתת למכבי חיפה לעשות כאלה שערים קלים. עכשיו אצטרך לדעת להרים את השחקנים למשחק הבא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי