צ'יזיק: "אני הייתי יורד מהמגרש במקום עטר"

עטר. לא חושב שזה יהיה נכון לנקוט בצעדים משמעתיים נגדו
עטר. לא חושב שזה יהיה נכון לנקוט בצעדים משמעתיים נגדו | צילום: עדי אבישי

מנכ"ל חיפה: "האמירות של אוהדי בני יהודה היו גרועות מקריאות גזעניות"

(גודל טקסט)

"אני במקום אלירן עטר הייתי יורד מהמגרש", כך אומר מנכ"ל מכבי חיפה, איתר צ'יזיק, בראיון לתכנית הספורט של FM103. "אנחנו לא מקבלים את התגובה המתריסה שלו, אבל אני לא חושב שזה יהיה נכון לנקוט בצעדים משמעתיים נגדו".

                                         

"אני חייב להגיד שמה שנאמר נגדו מהרגע הראשון זה כאין וכאפס למה שנשמע בתקשורת. על הדברים שנאמרו לו אני מתבייש לחזור גם בשיחות אישיות. יכול להיות שאני מסכים שבפעם הבאה כל הקבוצה צריכה לרדת מהמגרש, אך זו רק דעתי ולא אמירה רשמית של המועדון. זה היה יותר גרוע מקריאות גזעניות".

 

 

"אני די המום מהחלטת בית הדין (עונש רדיוס וקנס של 30 אלף ש"ח), כי מכבי חיפה משקיעה משאבים גדולים מאד, לפי פסיקות קודמות של בית הדין – הבאנו תמונות של החשודים והגשנו תלונות. הגשנו תיק עב כרס למשטרה על כל אחד מהחשודים אבל לא נעשה דבר".

 

צ'יזיק. " המום מהחלטת בית הדין" (ערן לוף)

 

"עורכי הדין שלנו אומרים שפנייה לבית משפט אזרחי זהו תהליך סבוך מאד, אבל אנחנו מתכוונים להגיש תביעות כאלו. עם זאת, אני מסופק אם מהלך כזה יגרום לשינוי בכדורגל. אנחנו חוזרים ופונים לרשויות: עד שלא ייכנס הראשון לבית הסוהר, כפי שנעשה במדינות אחרות, הקהל לא יירתע".

 

"זאת תופעה של הבודדים שבבודדים. בכל העולם אחריות שילוחים מדברת על תופעות כוללות ולא על קומץ קטן של אוהדים. לצערי בתקנון המיושן והארכאי של ההתאחדות אין הבדל בין זריקת כוס שתייה ריקה לבין התפרעות של כל קהל האוהדים וחברת האבטחה עושה הכל כדי לתפוס את מי שעשה פעולה שמופיעה בתקנון".

 

 

ספורט ללא הפסקה

מנכ"ל מועדון כדורגל מכבי חיפה Maccabi Haifa FC איתמר צ'יזיק על קללות האוהדים:" במקום אלירן עטר הייתי יורד מהמגרש"לראיון המלא באתר: http://bit.ly/1Q97lKBספורט ללא הפסקהמועדון האוהדים מכבי חיפהיציע גימל הרדיו של אוהדי מכבי חיפה

Posted by ‎103FM רדיו ללא הפסקה‎ on Wednesday, February 10, 2016

 

"אנחנו משלמים הכי הרבה כסף להתאחדות בגין מכירת הכרטיסים (10% מכל כרטיס) והם יפסידו הרבה כסף בגלל הרדיוס הזה. אבל השיקול אמור להיות אחר, למה 30 אלף צופים צריכים להיענש בגלל אדם אחר?"

 

"עד לרגע זה אנחנו לא יודעים היכן נשחק מול בית"ר ירושלים, או אם בכלל יהיה משחק. בניגוד אליהם אנחנו לא מתכוונים לנקוט בפעולות קיצוניות, אנחנו מכבדים את מוסדות ההתאחדות, זה מנהגה של מכבי חיפה. עם זאת, הם חייבים להקצות לאוהדנו את אותה כמות כרטיסים שנתנו להם במשחק הראשון, משמע הם יאלצו לתת לנו 3500 כרטיסים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי