מכבי רוצה את טוואטחה, ורמוט ייכלל בעסקה?

ורמוט. חוזר לכרמל?
ורמוט. חוזר לכרמל? | צילום: עדי אבישי

הצהובים סימנו את המגן, שמעדיף לצאת לאירופה. הקשר יעבור לחיפה?

(גודל טקסט)

מכבי חיפה הגבירה הבוקר (שני) את המאמצים כדי לצרף את גילי ורמוט לפני סגירת חלון ההעברות, אבל בתום פגישה עם נציגיו של קשר מכבי ת"א לא הושג סיכום. הקבוצות ינהלו מו"מ על בנושא הקשר בשעות הקרובות כאשר על הפרק העברתו לירוקים תמורת טאלב טוואטחה כפי שפורסם לראשונה בספורט1. מכבי תל אביב  הבהירה כי היא מעוניינת במגן ומוכנה להעביר את ורמוט בתוספת סכום כספי או לחילופין שחקן נוסף, ככל הנראה אבי ריקן לירוקים.

 

"מדובר במהלך מורכב והנושא נמצא במו"מ. אין הרבה זמן וזה יהיה לטובת שתי הקבוצות אם זה יסתיים באופן חיובי", הבהיר גורם המעורה במו"מ. כעת ממתינים לשיחות בין נציגי מכבי חיפה יעקב שחר ואיתמר צ'יזיק לבין ג'ורדי קרויף ומרטין ביין במטרה למצוא את הנוסחה של חילופי השחקנים אם ריקן לא יעבור למכבי חיפה.

 


טוואטחה מול מיכה. בקרוב יחד? (מני בן ארי)

 

עוד בנושא הרכש, מכבי חיפה עשויה להעלות הילוך בחיפוש אחרי מחליף לניקולה דרינצ'יץ'. הירוקים מנהלים שיחות עם שלושה שחקנים זרים, כאשר אחד מהם צפוי להגיע לישראל.

 

 

בלי זר חדש ובלי ורמוט, מכבי חיפה איכזבה בענק עם 1:1 אצל הפועל עכו. במועדון טענו כי היכולת החזירה את הקבוצה לאחור ומזכירה שוב את פתיחת העונה. "נראה שבלי יוסי בניון על המגרש, קיימת התרופפות במחויבות של השחקנים שנראו לא מתואמים וללא מוטיבציה לנצח. ממש לא מה שאפיין את המשחקים בשבועות האחרונים", העיד מקורב למועדון. רוני לוי טען בפני שחקניו כי הם אינם מבצעים את ההוראות הטקטיות, ומשחקים בלי נחישות.

 

ביקורת ואכזבה קיימת בקבוצה מהמגן הימני אוראל דגני שהפגין יכולת חלשה כשאליאור סיידר השאיר לו לא מעט אבק. חן עזרא, אלירן עטר וגם לודוביק אוברניאק "זכו" גם הם לביקורת בעקבות היכולת הדלה שהציגו.

 


עטר בעכו. גם לא יצא נקי (ערן לוף)

 

הלילה נסגר חלון ההעברות באירופה ולמעט מדינות בודדות בהן רוסיה ורומניה דרכו של המגן השמאלי המושעה טאלב טוואטחה נראית נעולה עד תום העונה.

 

במועדון הדגישו כי אין לעת עתה הצעות על המגן. "יהיה מעניין לראות איך המאמן רוני לוי ינהג בשחקן מושעה בשל טענות לכאורה על אי מחויבות למועדון. החזרתו להרכב יהיה מסר שיפגע בהמשך בכל המועדון כי אין להחזיק בכוח שחקן שאינו רוצה להיות במועדון", אמר גורם בסביבת המועדון.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי