סייס וקהינדה צפויים לפתוח מול קריית שמונה

קהינדה. חוזר לשפיץ של הוכנבוים
קהינדה. חוזר לשפיץ של הוכנבוים | צילום: עדי אבישי

הוכנבוים מתכנן לפתוח עם שני חלוצי הרכש, עבור הניגרי תהיה זו הופעת בכורה

(גודל טקסט)

הפועל עכו עדיין ללא ניצחון בשנת 2016, והיא מקווה לעשות זאת לראשונה במשחקה הביתי מחר מול עירוני קריית שמונה (שבת, 19:30), מול חניכיו של חסארמה שהפסידו בגמר גביע הטוטו באמצע השבוע.

קבוצתו של הוכנבוים, המדורגת הלפני אחרונה שניצבת במרחק שתי נקודות מהפועל ת"א שמעליה, מודעת לכך שניצחון יעלה אותה – לפחות זמנית – אל מעל הקו האדום.

בעכו מרגישים שהם עשו את העבודה בחלון ההעברות, על אף העובדה ששחרורו הבינלאומי של לוקאס כהן הארגנטיני לא הגיע והוא ובסופו של דבר לא יצטרף. "עשינו כל שביכולתנו לחזק את הסגל, לדעתי הסגל טוב. כל משחק הוא מלחמה על הנקודות מעכשיו , אמר מנכ"ל הקבוצה רפי סולטאן לספורט1.

אליאור סיידר צפוי לשבת על הספסל בתחילת המשחק, כמו גם הרכש עוז פרץ שהגיע ממכבי פ"ת. לנרי קהינדה, שעזב את כפ"ס לטובת עכו וחוזר לשתף פעולה עם המאמן ירון הוכנבוים, עשוי לפתוח לצדו של דיילן סייס שימשיך בחוד אחרי שהותיר רושם חיובי בשבוע שעבר.

סיידר. סייס וקהינדה יובילו לספסולו (ערן לוף)

הרכב משוער: דני עמוס, בוריס קופיטוביץ', משה מישאלוף, אחמד קאסום, ברניסלב יובאנוביץ' , יניב בריק, גיא דיין, סמואל גילמור, דילן סייס, לנרי קהינדה.

קריית שמונה: אלקיים ופרננדס בחוץ, גם ברונו ייעדר

עירוני קריית שמונה הוליכה בגמר גביע הטוטו כבר בדקה השביעית, אך ספגה שלישייה ממכבי פ"ת ואיבדה את התואר הראשון של העונה. 

המאמן סאלח חסארמה מודע לכך שבמסגרת המחזור ייפגשו מכבי פ"ת ומכבי חיפה אחת נגד השנייה, כך שעבור קבוצתו זוהי הזדמנות לשוב לעמדה ממנה עולים לפלייאוף העליון בסיום העונה. 

ברונו חוגג בגביע הטוטו. מוצהב וייעדר בעכו (עדי אבישי)

קריית שמונה תגיע בסגל חסר, ללא שני הזרים ברונו קוניה וקאסיו פרננדס וגם המגן עודד אלקיים פצוע וייעדר. אחמד עאבד צפוי לשוב להרכב לאחר שהתאושש לחלוטין מפציעה ובקבוצה ישמחו לראות שיתוף פעולה פורה בינו לבין אופיר מזרחי. 

בעלי הקבוצה איזי שרצקי אמר לקראת המשחק: "גביע הטוטו היה חשוב ואני מאוכזב מאוד, אבל אני סומך על השחקנים שלי שייצאו מהמצב".

הרכב משוער: מהדי זועבי, עוז ראלי, דין מימוני, לואיס גוטיירס, דניאל בורחל, רוקאס סטנולביצ'יוס, רועי שוקרני, עומר צלישר, אופיר מזרחי, אחמד עאבד, אוסטין אמוטו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי