דנינו לבן שמעון: רוצה לפתוח נגד מכבי חיפה

דנינו. עדיין לא כשיר לחלוטין
דנינו. עדיין לא כשיר לחלוטין | צילום: עדי אבישי

הבלם לא כשיר לחלוטין, אך מתוכנן להיכלל ב-11 של מכבי פ"ת. גיגי יחליף את ניצן?

(גודל טקסט)

לאחר הזכייה בגביע הטוטו באמצע השבוע, במכבי פ"ת רוצים להביא את המומנטום גם לליגה לקראת משחק החוץ הקריטי בסמי עופר מול מכבי חיפה (16:45, ישיר בספורט1 וב-HD).

 

במלאבס רוצים לקטוע את הרצף השלילי בליגה – שעומד על ארבעה הפסדים רצופים – ובעיקר לצבור ניצחון שייתן להם מקדם ביטחון במאבק הצמוד על הפלייאוף העליון. רן בן שמעון ערך אסיפה ארוכה לחניכיו לפני האימון המסכם וניסה להוריד אותם לקרקע: "חגיגת הגביע נגמרה. אני רוצה אתכם מרוכזים בליגה, יש לנו מאבק קשה מחר וזה משחק חשוב מאוד לפלייאוף העליון".

 

 

אם יש דבר שיכול לעודד את חניכיו של בן שמעון הוא הנתון הבא: בשבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות, מכבי חיפה לא הצליחה לגבור על היריבה ממלאבס כאשר רק לפני חודש וחצי העפילו הכחולים לחצי גמר גביע הטוטו על חשבון הירוקים. למעשה, הניצחון האחרון של מכבי חיפה על יריבתה מפ"ת הושג ב-25.1.14, עוד בימי קרית אליעזר כשהכובש היה עידן ורד. 

 

לרשות בן שמעון צפוי לעמוד סגל כמעט מלא כאשר דור אלו, עומר דנינו, יובל יעקובוביץ' ודור חוגי שנעדרו מגמר גביע הטוטו, יחזרו לסגל. דנינו לא כשיר במאת האחוזים, אך ביקש מבן שמעון לשחק במשחק החשוב. מור שקד, שנפצע בדקות האחרונות של גמר גביע הטוטו והעברתו להפועל קטמון בוטלה, עבר ניתוח וייעדר תקופה ממושכת. שחקן נוסף שיחסר לבן שמעון הוא עידן שמש.

 

גיא מלמד מתקשה לחזור בינתיים לאימונים מלאים והחלמתו מתארכת. מלמד אמר לחבריו: "זה פשוט מתסכל. אני מת לחזור לשחק כבר, אבל הכאבים במקום הזה משקרים ולא עוברים".

 

ניצן שומר על השער. יפתח גם מחר? (עדי אבישי)

 

המאמן לא תירגל את ההרכב לקראת המשחק אך מלבד עומר דנינו ויובל יעקובוביץ' שצפויים לחזור להרכב, לא צפויים שינויים נוספים. כאב ראש לא קטן צפוי לבן שמעון בעמדת השוער, לאחר שצחי גיגי שקיבל את ההזדמנות בגמר גביע הטוטו גילה יכולת מצויינת. נראה שההחלטה לגבי השוער שיפתח תתקבל בסמוך לפתיחת המשחק.

 

בן שמעון עשוי להפתיע ברגע האחרון ולפתוח עם ארבעה שחקנים בחלק האחורי ולא חמישה כפי שהורגלנו לראות. 

 

הנהלת הקבוצה תוציא מחר הסעות מסובסדות לאוהדים. ההסעות ייצאו בשעה 15:30 במחיר של 20 שקלים.

 

הרכב משוער: צחי גיגי (איתמר ניצן), חגי גולדנברג, קסאביא תומא, עומר דנינו, נאור פסר,יובל יעקובוביץ', איטור מונרוי, גידי קאניוק, רועי גורדנה, ראדה פריצה, מוחמד כליבאת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי