ראיקוביץ': "היה נכון להגיע למכבי ת"א"

מאושר מהבחירה שעשה. ראיקוביץ'
מאושר מהבחירה שעשה. ראיקוביץ' | צילום: אסף קליגר

השוער, שהחל לפרוע שטרות, התראיין בסרביה: "יש אווירה נהדרת בישראל"

(גודל טקסט)

יומיים לפני הדרבי התל אביבי הגדול, פרדראג ראיקוביץ' התראיין בארצו ועושה רושם שהשוער הצעיר התאקלם היטב. הסרבי החמיא לרמה, סיפר על ההתאקלמות, התלהב מהאווירה והבהיר: "עשיתי את הצעד הטוב ביותר לקריירה שלי".

זה לא סוד שהשוער הצעיר הגיע לישראל הרבה בזכותו של סלבישה יוקאנוביץ', שהספיק לעזוב לפולהאם. ראיקוביץ' התייחס להחלטה של בן ארצו: "הוא קיבל הצעה טובה ואני מבין אותו כי מדובר בליגה האנגלית, זו ליגה מצוינת. בכדורגל אי אפשר לדעת כלום, אולי אני והוא נעבוד שוב ביחד בהמשך הקריירה".

ראיקוביץ' השווה בין הליגה הסרבית לליגת העל: "הן מאוד דומות. בישראל יש שלוש קבוצות טובות מאוד, היתר באיכות זהה. הכדורגל הישראלי מהיר, אך פחות פיזי מאשר בסרביה. מה שכן, האצטדיונים תמיד מלאים בקהל, יש כאן אווירה נהדרת סביב הכדורגל". השוער, שהחל לפרוע שטרות לאחרונה, חשף: "היו דיבורים על ההגעה שלי למכבי ת"א, אך עשיתי את הצעד הטוב ביותר עבורי ועבור הקריירה שלי. אני מאושר שבחרתי להגיע לכאן". 

ראיקו בסטמפורד ברידג'. "קבוצות התעניינו בי". (Gettyimages)

"קבוצות התעניינו בי, כרגע אין הצעה רשמית". סיפר ראיקו בכנות. "אני מאמין ומקווה שאתקדם לקבוצה אחרת במהלך הקריירה. אסור לשכוח שמכבי ת"א רוצה למכור אותי בסכום גדול", סיכם השוער שנקנה על ידי הצהובים בלמעלה משלושה מיליון יורו.

ראיקוביץ' סיפר על הרגע שהוא לעולם לא ישכח: "ראיתי מקרוב את איקר קסיאס, הוא המודל שלי לחיקוי. החוויה הזו השאירה אותי ללא מילים, התרגשתי מאוד". על הקמפיין הכושל של הצהובים אמר השוער: "זו הייתה חוויה. אני מקווה שאשתתף בליגה הזו גם בעתיד. אני מקווה שבעתיד מכבי ת"א תשיג תוצאות טובות יותר בליגת האלופות".

ראיקוביץ' מעל טרי. בקרוב בפרמיירליג? (Gettyimages)

איך השוער מעביר את הזמן הפנוי שלו? כמו רבים מכם, בסוני פליסטיישן: "אני משחק הרבה, רוב הזמן אני מול הסוני. האנשים כאן מאוד נחמדים, הם אוהבים את כדורגל ועוצרים אותי המון ברחוב. אני מחכה כבר ללכת לים בקיץ".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי