עודד מכנס: "צריך לדעת לרדת ליגה בכבוד"

בימים שלי לא ידענו לרחם על קבוצות. עודד מכנס
בימים שלי לא ידענו לרחם על קבוצות. עודד מכנס |

חלוץ העבר של נתניה, נזכר בשישייה שספגה מכבי ת"א באצטדיון הקופסא

(גודל טקסט)

"היו לנו שחקנים עם שמחת חיים שאי אפשר היה לנצח אותה בבית. עד שלא נגמר המשחק היינו רוצים לכבוש עוד ועוד ועוד", כך היתה בתחילת שנות ה-80 מכבי נתניה של עודד מכנס. קבוצה דורסת. בעונת 1982/3, כשמכבי תל אביב הגדולה הגיעה לאצטדיון הקופסא, היא התפרקה עם שישה שערים ברשת.

"עונה אחת קודם הם ניצחו אותנו בחצי גמר גביע המדינה ורצינו לנקום" סיפר חלוץ העבר באולפן פלאשבק. "היית צריך לראות את השחקנים מדרבנים אחד את השני במהלך המשחק שצריך לכבוש עוד שער ועוד שער ולא לרחם". 

היום, ממרחק הזמן, הסיפורים האלה של מכבי נתניה דורסנית נראים מטורפים. הקבוצה מהשרון מתנדנדת בשנים האחרונות בין הליגה הראשונה לשניה, ומכנס, שנקרא לדגל לעזור, החליט להרים ידיים אחרי זמן קצר.

"באתי ורציתי לעזור, אבל יש לי עוד עסקים ובאתי בהתנדבות ולא היה לי מספיק זמן כדי להיכנס ולעשות שינויים. היו חלקים שעברו לידי ולפעמים הייתי צריך לעשות דברים שלא לגמרי השלמתי איתם, אז קשה ככה לעבוד".

"מצד שני גם המשפחה לחצה עליי שאם אני לא יכול לתת מאה אחוז לקבוצה, אז עדיף שלא".

"כדי לעשות את מה שהייתי צריך לעשות זה פול טיים ג'וב. המועדון נמצא בשפל הגדול ביותר שלו אי פעם. צריך לבנות פלטפורה שתחזיר אותו לימים הגדולים. צריך כמובן כסף, צריך למצוא משקיע, וכשזה יקרה אני אשמח לעזור ולבנות את המועדון נכון".

מכנס באולפן פלאשבק. לא נתנו לו לעבוד כמו שרצה

"השנה מאוחר לדבר על הישרדות וגם כשיורדים צריך לדעת לרדת בכבוד".

"נתניה עברה שינוי גדול, שחקנים טובים שלא תרמו עזבו והגיעו שחקנים חדשים, אולי רעבים יותר. אני מאמין שמול מכבי תל אביב נשחק סגור ואולי נסיים בתוצאה תוצאה. אני מקווה שנעבור בשלום עם 0:0".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי