שחר לשחקנים: מחזק אתכם, תחזירו לקהל

אוברניאק. ייפרד מהירוקים בקיץ?
אוברניאק. ייפרד מהירוקים בקיץ? | צילום: ערן לוף

בעלי מכבי חיפה באימון: "יש לנו משחק חשוב בשבת". אוברניאק עשוי לעזוב

(גודל טקסט)

הצוות המקצועי של מכבי חיפה בראשותו של המאמן רוני לוי לא אהב את ההתפרקות המקצועית ב-3:0 לבית"ר ירושלים ואת אי מילוי ההוראות, בעיקר בפן ההגנתי והחזרה לעקרונות. המאמן צפוי לקיים שיחה עם שחקניו בנושא.

 

שחקנים בקבוצה טענו כי חסרונו של הקפטן יוסי בניון מורגש וכי הוא הברומטר בעיקר כמנהיג בנוגע לשחקנים הצעירים. הקפטן צפוי לשוב להרכב מול הפועל תל אביב, במשחק שייערך בנתניה. משחק ממנו ייעדר החלוץ אלירן עטר בשל ספיגת כרטיסים צהובים.

 

 

אל אימון הבוקר הגיע הבעלים יעקב שחר שאמר לשחקנים: "באתי כדי לחזק אתכם. ראיתי את המשחקים האחרונים שלכם וגם את הפתיחה מול בית"ר ירושלים, אני יודע מה אתם שווים. יש פה שחקנים טובים ונעשית עבודה טובה, זה לא המקום הריאלי שלנו ואנחנו צריכים להיות במקום יותר טוב. יש פה עליות וירידות, חשוב לי שהקבוצה תתייצב ואתם חייבים להתייצב".

 


פירס באימון. נאום הנשיא יעזור? (ערן לוף)

 

שחר התייחס למשחק בשבת נגד הפועל תל אביב: "נעשו מספר טעויות, כולנו טועים ואנחנו מתקנים את הדברים. הקבוצה נראית טוב יותר מפתיחת העונה, יש לנו משחק חשוב מאוד בשבת מול קבוצה שניצחה במשחק האחרון ומגיעה בהתלהבות, אני סומך עליכם ויודע שתעשו הכל על מנת לנצח. תחזירו לקהל שתומך בכם בכל מצב".

 

רוני לוי מתכנן מספר שינויים בהרכב כשאוראל דגני אמור לשוב לעמדת הבלם או המגן הימני. מי שמאכזבים הם אייל משומר, מארק ואליינטה ולודוביק אוברניאק שעשוי לעזוב את הקבוצה בתום העונה.

 


בניון ודגני. שניהם ישובו ל-11 (עידן סלם)

 

גילי ורמוט שהיה חלש נגד בית"ר, צפוי להמשיך בהרכב. על חולצת ההרכב נאבקים איסמעיל ריאן וחן עזרא כשמקומם של נטע לביא וג'אבר עטאא מובטח בקישור האחורי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי