0:3 לב"ש בדרך לתואר. בכר: "אנחנו הכי טובים"

בוזגלו. לא מתרכז בפנדל
בוזגלו. לא מתרכז בפנדל | צילום: אסף קליגר

תסריט דמיוני בהחלט שעשוי להפוך למציאות. כך באמת תיראה ליגת העל מיום שני?

(גודל טקסט)

שחקני מכבי תל אביב הסתגרו במשך שעה ארוכה בחדר ההלבשה בטרנר והתקשו להשלים עם ההפסד המשפיל 3:0 להפועל באר שבע ובעיקר התביישו באיך שנראו על המגרש. עיקר החצים כוונו לבלם קרלוס גרסיה שהורחק כבר בדקה הרביעית ואף גרם לפנדל אותו כבש אליניב ברדה.

 

"אמרנו לפני המשחק שהוא לא יקבע דבר לגבי זהות האלופה", אמר בסיום ערן זהבי שגם החטיא פנדל, "לא שיחקנו טוב וקיבלנו סטירה מבאר שבע. אבל יש עוד שמונה משחקים ופער של ארבע נקודות הוא לא בלתי עביר".

 

 

"אפשר היה להבין אם לבלם הזר שפתח במקום מישהו עם הניסיון והרזומה של טל בן חיים היו קוראים קרלס פויול ולא קרלוס גרסיה", אמרו שחקנים בקבוצה, "מה זה עוזר לנו אם יש למכבי את הישראלים הכי טובים כשהזרים הם שחקנים שמחלישים אותנו ולא מחזקים".

 

פרט לגרסיה חטפו גם האריס מדוניאנין ואורלנדו סה חצים רבים. "עם כל הכבוד למדוניאנין זה לא חכמה לבשל נגד כפר סבא או להצטיין בגביע מול ראשון לציון", אמר גורם בקבוצה, "ג'ורדי הביא אותו בעיקר לשני המשחקים האלה נגד באר שבע, כדי שיסחוף אותנו ולא סתם ישוטט במגרש להנאתו".

 

מקורבים לבעלים מיץ' גולדהאר, שצפה במשחק מביתו שבקנדה, יודעים לספר שהבוס זעם בעיקר על המנג'ר המקצועי שלו, ג'ורדי קרויף. לטענתם לגולדהאר נמאס לשפוך כסף רב על שחקנים ומאמנים זרים שלא מקדמים את הקבוצה לעבר המטרות שלה: זכייה באליפות בכל עונה והשתלבות קבועה בשלב הבתים של הצ'מפיונס.

 


זהבי, יצחקי ודסה מנסים למצוא תשובות (דני מרון)

 

"הרכש הכי טוב שקרויף הביא לקריית שלום היה זהבי והוא בכלל ישראלי", אמר מקורב לבעלים, "לא ברור גם מדוע צריך היה לשלם סכום גדול על פטר בוס ועוד לפצות את ויטסה, כשאלי גוטמן התחנן לתפקיד".

 

במכבי גם חושדים שהפציעות החוזרות ונשנות של נוסא איגייבור מלמדות שהניגרי רוצה לעזוב ובכל מקרה לא מרוכז יותר מדי בקבוצה ובמטרותיה. אם הצהובים אכן יפסידו את התואר העונה ייתכן שלא רק הזרים ישלמו את המחיר ויועזבו (למעט השוער פרדראג ראיקוביץ') אלא גם קרויף עצמו.

 

"כל העונה אמרתי שאנחנו הקבוצה הטובה בארץ והכל תלוי בנו", סיכם ברק בכר, מאמן באר שבע את המשחק, "כמו שאתם רואים יש כאן חגיגות גדולות בחדר ההלבשה, וזה נחמד, אבל הכל עדיין פתוח. יש לנו שבועיים להוריד את השחקנים אל הקרקע ונעשה זאת. נבוא לכל משחק עד לסיום העונה כדי לנצח".

 

שחקני באר שבע חוגגים. יום ענק (דני מרון)

 

בבאר שבע היו מרוצים לא רק מהתוצאה אלא מהמפגן המרהיב של העידוד ומדגלים הענקיים שנתלו בטרנר. "עשו עלינו עליהום בגלל שתי תוצאות התיקו הקודמות, דיברו גם על האופי, העליבו אותנו כבאר שבעים בתקשורת", אמר ברדה שסיים עם צמד במשחק, "אני שמח שסתמנו לכולם את הפה אבל עוד מוקדם מדי לדבר על אליפות. הפוקוס שלנו הוא ממשחק למשחק. לא נספור את הכסף במדרגות כבר עכשיו".

 

ברדה התייחס לכך שהוא זה שבעט את הפנדל בדקה החמישית ולא מאור בוזגלו. "אין לזה שום קשר לעובדה שבוזגלו החטיא פנדל במחזור שעבר", הסביר הקפטן, "התפקיד שלי בבאר שבע הוא לא רק לתת מספרים אלא לקחת אחריות. אני שמח שזה הלך פנימה".

 

מאור בוזגלו ציין: "אין שום חשיבות למי בועט פנדל. העיקר זה הניצחון. עובדה שגם אני נתתי גול. מכבי קבוצה טובה, אבל הראינו שאנחנו טובים יותר. צריך רק לשמור על היכולת הזאת עד הסוף".

 


בוזגלו. "צריך לשמור על היכולת" (דני מרון)

 

תנועות הידיים שביצע אובידיו הובאן כשהוחלף. "קשה להובאן להשלים עם הירידה ביכולתו אבל הוא חייב לקבל זאת. קבוצה שרצה לאליפות לא יכולה להרשות לעצמה לעשות הנחות לשחקנים חלשים, בטח במשחק עונה", אמרו בבאר שבע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי