אובארוב: באר שבע בפסגה רק כי שיחקנו בשתי מסגרות

ראדי מול בן חיים. היתרון בגלל האלופות?
ראדי מול בן חיים. היתרון בגלל האלופות? | צילום: ירון אלפי

מאמן השוערים של מכבי ת"א: "זהבי מתאים לרוסיה". מי רצתה את בן חיים?

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הגיעה לישורת האחרונה של העונה ורגע לפני המשחק הגדול בבירת הנגב נגד הפועל באר שבע, מאמן השוערים של הצהובים, אלכסנדר "שורה" אובארוב התראיין ברוסיה והתייחס לקמפיין האלופות ומהלך העונה של האלופה.

 

"העובדה שהשתתפנו בשתי מסגרות, נתנה לבאר שבע יתרון במאבק", ציין שוער העבר. "הפער היה חמש נקודות ועכשיו הוא נקודה. הכל עוד פתוח ויש לנו שני משחקים בפלייאוף העליון – דבר לא אבוד", הוסיף.

 

 

על קמפיין האלופות בהשוואה לזה של 2004 ציין: "אז לא היו לנו כוכבים, משפחה אחת, יכולנו להוציא נקודות מול באיירן ורק טעות מנעה מאיתנו את זה".

 

אובארוב הוא כאמור מאמן השוערים של הצהובים והתייחס גם לשינוי בעמדה הזו במהלך העונה: "התחלנו את העונה עם שוער מנוסה בן 36 כמו קולינאס ופתאום הגיע ראיקוביץ' שנרכש על ידי ג'ורדי קרויף. ההופעות שלו בליגת האלופות הותירו רושם מעורב, היו רגעים טובים ונפילות. גם בליגה זה ככה, אבל זה לגיטימי לגילו".

 


ראיקוביץ'. "הופעה פושרת באלופות" (ערן לוף)

 


"חוזר על ידי סמארה" (מני בן ארי)

 

מאמן השוערים התייחס גם לשינוי בין סלבישה יוקאנוביץ' לפטר בוס, עוד שינוי שהתרחש במהלך השנה: "השינוי ביניהם מהותי. בוס הרבה יותר חברותי ואת החיבור שלו עם השחקנים קל לראות. התוצאות? את זה נראה בסוף העונה".

 

אובארוב נשאל גם על אפשרות ששחקנים ישראלים ישחקו ברוסיה בנוסף לביברס נאתכו: "ערן זהבי יכול להשתלב בליגה הזו אבל יש עוד רבים. צסק"א במגעים עם מואנס דאבור כפי שפורסמו. השוק שלנו תחת מעקב וגם שחקן נוסף שלנו (טל בן חיים) חוזר על ידי סמארה".

 


בוס. שינוי גדול מיוקאנוביץ' (עדי אבישי)

 

שוער העבר שנחשב אולי לגדול השוערים שדרכו בארצנו חווה דעה גם על דור השוערים בארץ כשאמר: "תמיד יש כאן שוערים מוכשרים הבעיה שהם ישר מוכתרים ככוכבים ו"סובלים" מזה בכותרות בעיתונים. יש לנו שוער בן 17 (חביב אוחיון) שכבר חוזר באנגליה ועל ידי בורוסיה מנשנגלדבאך".

 


זהבי. "יכול לשחק ברוסיה" (ערן לוף)

 


חביב אוחיון. סובל מתסמונת הכוכב? (אסף קליגר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי