הקאמבק קרוב: גאדיר בדרך חזרה לבני סכנין

גאדיר. סגן מלך השערים בעונה שעברה חוזר לדוחא?
גאדיר. סגן מלך השערים בעונה שעברה חוזר לדוחא? | צילום: באדיבות האתר הרשמי של לוקרן

פערים במו"מ עם חודורבי. יוסי אבוקסיס: "קנדיל לקח למכבי נתניה שער בטוח"

(גודל טקסט)

בני סכנין ניצחה הערב 0:2 קריטי עבורה את מכבי נתניה בקרב תחתית, ניצחון שאפשר לה להגדיל את הפער מהקו האדום ל-7 נקודות הפרש, לפחות זמנית, אך בקבוצה מתכוונים להתחזק די משמעותית עד יום רביעי הקרוב, אז יסגר חלון ההעברות.

לספורט1 נודע כי החלוץ מוחמד גאדיר, ששיחק בשתי העונות הקודמות בבני סכנין כמושאל ובעונה שעברה אף סיים כסגן מלך שערי ליגת העל עם 16 כיבושים, נמצא במו"מ מתקדם עם ראשי המועדון ועשוי לשוב ארצה.

גאדיר, שחקן לוקרן הבלגית בחצי העונה האחרונה, נרכש תמורת חצי מיליון דולר ממכבי חיפה אך לא הצליח להשתלב בקדנציה השנייה שלו בבלגיה, לאחר שכבר שיחק כמושאל בקבוצת בוורן בעונת 2012/13.

אבוקסיס וקוטר. מתכוונים לחזק את הסגל עד סגירת החלון (דני מרון)

במידה שהחלוץ אכן ישוב למועדון, משמע שהרומני אדריאו חודורבי, שמתאמן בקבוצה בשבוע האחרון והצליח להרשים את הצוות המקצועי, לא יצטרף. למעשה מו"מ עם גאדיר החל לאחר שבהנהלת הקבוצה הבינו כי הפערים הכספיים מול החלוץ הרומני הנבחן הינם גדולים ולעת עתה לא ניתנים לגישור. לטענת מקורבי החלוץ הרומני, סכנין הציעה לו עד סיום העונה 3,000 יורו לחודש בלבד.

ובחזרה לניצחון על נתניה. בסיום קרב התחתית, שהסתיים ב-0:2 כאמור לזכות סכנין מצמד של פיראס מוגרבי, אמר המאמן יוסי אבוקסיס: "בגול השני קפצתי כי הרגשתי שזה הגול שינצח לנו את המשחק, בטח מול עשרה שחקנים. הפנדל והאדום היו מכה לקבוצה היריבה ויכולנו להבקיע עוד ועוד. במחצית הראשונה היינו פחות טובים וחייבים לתת מילה טובה למחמוד קנדיל שלקח גול בטוח".

שחקני סכנין חוגגים ניצחון חשוב בנתניה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי