בן הרוש הוכן לאפשרות שישחק כבלם בדרבי

ממתין מצדו לסיום העונה. בן הרוש
ממתין מצדו לסיום העונה. בן הרוש | צילום: GettyImages

המגן עודכן במו"מ עם טוואטחה. מדוניאנין עשוי לפתוח במקום איגיבור

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב סיימה את הכנותיה לדרבי נגד הפועל תל אביב ביום ראשון באצטדיון בלומפילד. שחקני הקבוצה והצוות המקצועי יצפו במשחקה הביתי של הפועל באר שבע נגד נועלת הטבלה מכבי נתניה, בו ניצחון של בירת הנגב יפתח פער של שש נקודות מהאלופה ערב הדרבי.

 

המו"מ שהצהובים ניהלו עם מכבי חיפה וטאלב טאווטחה ביום ההעברות האחרון הותיר סימני שאלה לא פתורים סביב כוונות המאמן פטר בוס לגבי המגן הקבוע עומרי בן הרוש.

 

 

היה מסית את בן הרוש לאמצע. טוואטחה (ערן לוף)

 

מתברר שבן הרוש היה בסוד הכוונות של צוות האימון, ובמידה וטוואטחה היה נוחת בקרית שלום הכוונה הייתה שבן הרוש ישחק כבר בדרבי בעמדת הבלם, שהפכה את מרכז ההגנה האיטי והלא מתואם מקצועית עם המגנים והקשרים לנושא המדובר המרכזי בין שחקני הקבוצה.

 

בן הרוש מצדו כבר ממתין לסיום העונה, ואיש בסביבתו ובמועדון לא יופתע אם יקבל הצעה ממועדון בבלגיה. הוא צפוי לעלות בהרכב במקומו של יובל שפונגין שבלית ברירה שיחק נגד בית"ר ירושלים בעמדת המגן השמאלי.

 

סה התאושש מהפציעה, בן חיים הבלם יפתח

הרחקתו של נוסא איגיבור במשחק בטדי שהסתיים בתיקו 2:2 גורמת לבוס להתלבט מי מבין חאריס מדוניאנין, דור פרץ או אבי ריקן שהחלים משפעת יקבל את חולצת ההרכב הראשון, כשגם ברק יצחקי מועמד להרכב הפותח. בנוגע למדוניאנין, ההתלבטות לגבי שיתופו נוגע בין היתר לכושר הגופני הלקוי בו הוא נמצא, לאחר שלא שיחק בחודשים האחרונים בצורה סדירה.

 

ביום ראשון יוחלט אם יפתח. סה (עדי אבישי)

 

החלוץ הפורטוגלי אורלנדו סה התאושש מהפציעה בה סובב את הברך במשחק הגביע נגד הפועל ראשון לציון, וההחלטה לגבי כשירותו למשחק תתקבל רק באימון הטקטי ביום המשחק עצמו. הבלם טל בן חיים, שלא שותף נגד בית"ר, אמור לפתוח במרכז ההגנה במקומו של קרלוס גרסיה.

 

הרכב משוער: פרדראג ראיקוביץ'; אלי דסה, טל בן חיים, איתן טיבי, עומרי בן הרוש; גל אלברמן, שלומי אזולאי, דור פרץ (חאריס מדוניאנין / אבי ריקן),דור מיכה, ערן זהבי; טל בן חיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי