חלב: דחיתי הצעה מב"ש. ברק בכר: לא היה מו"מ

ברק בכר. הסגל עוד יתחזק?
ברק בכר. הסגל עוד יתחזק? | צילום: ישראל סלם

מאמן האדומים דחה את דברי הקשר ואמר: "בראון מתאים מקצועית וחברתית"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ערכה היום את מסיבת העיתונאים לקראת משחקה מול בית"ר ירושלים ביום ראשון, והמאמן ברק בכר והמגן אופיר דודזאדה התייצבו מול התקשורת לקראת המפגש המסקרן.

תחילה אמר המאמן על הרכש החדש, וובה בראון שיירכש מקריית שמונה: "חיכינו בסבלנות כדי להביא שחקן שמתאים למועדון ואני שמח שהוא מצטרף, הוא ראוי למועדון הזה. אימנתי אותו בעבר ואני יודע שהוא מתאים, גם מקצועית וגם חברתית. הוא מתאים לסגל המצוין שכבר קיים וכולם יודעים מה המטרות שלנו, לא צריך לדבר על זה כל הזמן".

"אני מוכן להתמודד עם צרות כאלה", אמר ברק בכר על הסגל הרחב, "אנחנו בעיצומה של עונה ומתחילים להיפצע ויש הרחקות. רצינו את החיזוק הזה ואני שמח שהוא הגיע, אני אדע להתמודד עם צרות של עשירים כמו שאומרים. חשוב שיהיה סגל טוב עם תחרות טובה".

כשנשאל בכר על רועי גורדנה, שמעמדו נפגע לנוכח הבאת בראון, השיב: "מישהו אמר שהוא סיים את תפקידו בקבוצה? הוא חלק ממנה. הבאנו חיזוק וכולם ידעו שיגיע שחקן. חיזוק אחר? אם יהיה משהו אנחנו נודיע עליו, אבל כרגע הסגל הוא טוב ואפילו מצוין. לא יכול להבטיח שיהיה חיזוק".

גורדנה. "כרגע הוא שחקן הקבוצה" (דני מרון)

על בית"ר ירושלים, הקבוצה היחידה שגברה על הפועל ב"ש בטוטו טרנר (במסגרת גביע הטוטו), אמר המאמן: "הם קבוצה טובה מאוד שגם משחקת טוב. מדובר במשחק צמרת לכל דבר ויהיה מעניין".

המגן אופיר דוידזאדה הוסיף: "אנחנו רוצים תארים ובעיר מאוד צמאים לזה. אנחנו נעשה את הכל כדי לשמח אותם".

על הפציעה שהטרידה אותו תקופה אמר: "אני חושב שזו תהיה הפציעה האחרונה שלי לעונה. אני עובד מאוד קשה ומקווה שזה לא יקרה יותר".

אלכסנדר חלב: "דחיתי את הפועל ב"ש בגלל הקרבה לעזה"

אלכסנדר חלב, הבלארוסי שבעבר שחקן בברצלונה ובארסנל, הוזכר כמועמד להפועל ב"ש והיום חשף כי אכן התקיים מו"מ בין הצדדים.

חלב. הייתה או לא הייתה הצעה מב"ש? (Gettyimages)

הקשר בן ה-34, ששיחק העונה רק 4 משחקים במדי באטה בוריסוב ואת הדקות המשמעותיות רשם בעיקר בליגת האלופות, גילה בראיון בבלארוס שהיה קרוב לחתימה בהפועל באר שבע וחשף את הסיבה לדחיית ההצעה: "הסתכלתי במפה וראיתי שהעיר קרובה לעזה. אני יודע שהמאמן נפגע מכך, אבל העדפתי לחתום בטורקיה".

למרות דבריו של הבלארוסי, ברק בכר הבהיר במהלך מסיבת העיתונאים: "הוא לא היה מועמד לקבוצה בשום שלב ולא היה מו"מ".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי