ברק יצחקי: "המשחק שלנו יותר התקפי ויפה עכשיו"

בוס ויצחקי. 95 אחוז תלוי בנו
בוס ויצחקי. 95 אחוז תלוי בנו | צילום: באדיבות האתר הרשמי של מכבי ת"א

חלוץ מכבי ת"א לקראת פ"ת: "יש געגוע לפריצה". בוס על ורמוט: "לא תלוי בי"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ערכה הבוקר את מסיבת העיתונאים לקראת משחקה הבא בליגת העל, ביום שבת הקרוב מול מכבי פ"ת המחוזקת בראדה פריצה (החל מ-19:45, ישיר בספורט1 וב-HD).

המאמן ההולנדי פטר בוס התייצב לצדו של החלוץ ברק יצחקי, ותחילה היה זה מאמן הקבוצה שאמר לקראת המפגש: "אני מאמין שהחשוב הוא איך אנחנו משחקים. אנחנו רוצים ללחוץ, לתקוף ולהחזיר בכדור. אם נעשה זאת, היריבה כלל לא משנה לי. אני חושב שנגיע מוכנים".

"בהולנד לא משחקים ככה, אבל אני לא אומר שזה עדיף", אמר בוס על סגנון המשחק, "כאן קבוצות אולי פחות איכותיות, אבל משחקות הגנתי יותר וזה בסדר. זה תלוי בנו לנצח משחקים כאלה. אנחנו תלויים בעצמנו ב-95 אחוז כל עוד נשחק בדרך שלנו".

עוד אמר בוס לקראת המפגש בשבת: "זה חשוב להיות במקום הראשון ובשביל כך צריך לנסות ולנצח את כל המשחקים. כל משחק הוא חשוב לנו וננסה לנצח".

"כל משחק הוא חשוב" (באדיבות האתר הרשמי של מכבי ת"א)

על גילי ורמוט אמר המאמן: "אני מכיר אותו עוד מהולנד כשהוא שיחק בדה חראפשחאפ. הוא שחקן טוב וזו הסיבה שהוא במכבי ת"א, כי אנחנו רוצים שחקנים טובים והוא כזה. אם הוא יעזוב? זה לא תלוי בי, אלא בג'ורדי קרויף. עד כה הוא לא פנה אליי בנושא ורמוט".

ברק יצחקי התייחס לאקס שמגיע לבלומפילד, ראדה פריצה: "איתו זה משהו מיוחד, הוא לא עוד שחקן. אנחנו מאוד אוהבים אותו ומתגעגעים אליו, אבל אם אנחנו נבקיע אנחנו נחגוג ונשמח לנצח. יהיה מוזר לראות אותו בחדר ההלבשה השני, אנחנו עדיין בקשר איתו והוא חסר לנו".

החלוץ התייחס לדקות המשחק המשמעויות שקיבל מאז הגיע בוס: "במשך עונה יש עליות וירידות לשחקן. היו חילופי מאמנים כך שכולם יכולים לשחק יותר או פחות. מי שיהיה טוב באימונים ובדקות שהוא מקבל ישחק יותר. לא רוצה להתייחס יותר מדי על מה שהיה פה לפני (אצל יוקאנוביץ'), אבל כל מאמן רואה בצורה שונה את הקבוצה ואת השחקנים ונראה בעתיד אם זה היה טוב או לא. אנחנו כרגע משחקים כדורגל יותר התקפי, שיותר כיף לראות. זה סגנון שיותר מתאים לי".

יצחקי גם התבקש להתייחס לנושא ורמוט ואמר: "מהרגע הראשון שהוא במכבי ת"א הוא שחקן מן המניין, אבל אני לא רוצה להתייחס לספקולציות. אני קורא את מה שאתם כותבים ולי אין מושג מה קורה ולא שמעתי על שום דבר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי