בניון בספק לדרבי. לוי: "אולי נהמר לגבי החיזוק"

הירוקים בתמונות מוכרות מתחילת העונה
הירוקים בתמונות מוכרות מתחילת העונה | צילום: ערן לוף

הקפטן ייבדק, המאמן אחרי ק"ש. חסארמה: "הפסד היה גומר את העונה"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה נכנעה הערב (ראשון) 1:0 לעירוני קריית שמונה בסמי עופר ונדמה כי המאבק על הפלייאוף העליון עוד רחוק מהכרעה. רוני לוי יתמקד בגביע המדינה ובדרבי הצפוי נגד הפועל חיפה. מי שנמצא בספק לדרבי הוא יוסי בניון. הקפטן הוחלף בדקה ה-68 וייבדק בתקווה כי מדובר בפציעה קלה.

 

עבור האורחים מאצבע הגליל מדובר בניצחון חשוב שהשאיר אותם במאבק וקירב אותם נקודה לעבר הירוקים שבמקום השישי.

 

 

"אנחנו בתהליך, נבנים לאורך העונה ולא למשחק אחד. אני סומך על השחקנים שלי", ציין מאמן מכבי חיפה, רוני לוי בסיום המשחק. "לא הצלחנו להיכנס לקצב נכון. השער הראשון הכניס אותנו ללחץ. למרות זאת גם כשהמשחק פחות שטף ייצרנו מצבים וחלק השוער לקח וחלק נכשלנו", הוסיף.

 

"אני לא מתכוון לבקר את השחקנים", אמר המאמן לגבי היכולת של שחקניו, "מי שצריך לשמוע ממני אדבר איתו באופן אישי". לקראת הגביע אמר: "זה תואר וחשוב מאוד. מאוד נרצה לזכות בתואר העונה, נעשה את המקסימום. אנחנו יודעים שזה חשוב לקהל שלנו אבל תעמוד מולנו קבוצה קשה".

 


שחר הירש. משחק בגלל סגל קצר? (ערן לוף)

 

המאמן התייחס לחיזוק הצפוי: "הסגל בהחלט קצר, אנחנו עם שלושה שחקני נוער על הספסל. מחפשים זר במקום דרינצ'יץ' וישראלים לא מצאנו מישהו שיכול לעזור לנו כרגע. קשה להביא בינואר שחקנים איכותיים. אני לא רואה אצל קבוצות אחרות זרים שהייתי רוצה כאן. יכול להיות שנצטרך לקחת סיכון כדי לחזק את הקבוצה, אבל אנחנו רוצים לצמצם את הטעויות".

 

חסארמה: "ידענו שאם נפסיד, העונה תיגמר"

סלאח חסארמה המאושר אמר: "ידענו שאם נפסיד זה עלול לגמור לנו את העונה והניצחון הזה היה חשוב לנו מאוד".

 


אמוטו בעוד מהלך מרשים (ערן לוף)

 

"ידענו שאנחנו באים למשחק קשה. כל הכבוד לשחקנים. יכולנו גם להכפיל את התוצאה", הוסיף המאמן. "כל עוד התוצאות לא כמו שרצינו, טבעי שיש לחץ. נקווה שהמשחק הזה ירים אותנו למעלה. אנחנו רגילים לקריית שמונה שמשחקת טוב ובצמרת".

 


זועבי אחרי עוד הצלה. גנב את ההצגה (ערן לוף)

 

על מהדי זועבי אמר: "הוא החזיר לנו בגדול אחרי הטעות מול הפועל חיפה, ראינו שמדובר בשוער מצוין שיכול להגיע לרמות גבוהות יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי