מכבי ת"א שוקלת: ורמוט וכסף תמורת טוואטחה

טוואטחה. מחוזר גם בארץ
טוואטחה. מחוזר גם בארץ | צילום: ערן לוף

הסוכנת של מגן חיפה: "אין כוונה להשאירו בישראל". הצהובים ממתינים למדוניאנין

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב מחכים להחתמתם של שניים או שלושה זרים חדשים כדי שלא לאבד את תואר האליפות להפועל באר שבע. במועדון מדברים על הצורך בבלם, קשר אחורי וחלוץ רחבה במטרה לשמור על תואר האליפות.

 

יחד עם זאת, הצהובים מנסים לפתות את מגן מכבי חיפה, טאלב טוואטחה שאינו מרוצה אצל הירוקים. על הפרק אפשרות העברתו של גילי ורמוט בתוספת סכום כספי וצירופו של המגן למועדון. הסוכנת של טוואטחה ויקי ואקנין אמרה בתגובה: "אנחנו רוצים שטוואטחה ישחק רק באירופה ובשלב זה הוא לא עובר לשום קבוצה אחרת בישראל".

 

 

גורמים במועדון טוענים כי הפרסומים בספרד לפיהם האריס מדוניאנין שוקל לחזור למכבי תל אביב אכן נכונים. הקשר הבוסני שוחרר לאחרונה מדפורטיבו לה קורוניה ואמור להחליט בקרוב אם להגיע לתל אביב, כשבמקביל הוא בודק הצעות נוספות.

 


מדוניאנין. שוקל חזרה למכבי (Gettyimages)

 

מקורבים למכבי תל אביב טוענים כי לאחר עזיבת ניקולה מיטרוביץ' ישוחרר גם דיאן ראדוניץ'. לעומת זאת, לג'ורדי קרויף אין רצון לוותר על הבלם הספרדי קרלוס גארסיה. עם זאת, קרויף מנהל מו"מ עם שחקן הגנה יהודי שיעשה עלייה לישראל ולא יחשב לשחקן זר.

 

 

 במקביל, גילי ורמוט אמור לשוב לסגל למשחק הגביע ביום חמישי נגד הפועל ראשון לציון. לעמדת המגן הימני יחזור אלי דסה שלא הרשים בתפקיד הקשר האחורי במחצית השנייה נגד מכבי פתח תקווה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי