"זאת מכבי ת"א החלשה ביותר בעידן קרויף"

בוס. איפה השיטה?
בוס. איפה השיטה? | צילום: עדי אבישי

הצהובים לא מרוצים מה-1:2 על הפועל חיפה: "יכולת שלא תספיק בפלייאוף"

(גודל טקסט)

הניצחון הדחוק של מכבי תל אביב על הפועל חיפה 1:2 שחרר לחץ ענק במועדון. המאמן ההולנדי פיטר בוס, שבמסיבת העיתונאים בסוף השבוע העביר מסרים ואמירות על לחץ בהפועל באר שבע, העביר את הלחץ אל הדרום לאחר שצימק את הפער בפסגה לשתי נקודות.

 

עם זאת, הוא לא יכול להיות מרוצה מהיכולת שהציגה קבוצתו במשך 70 דקות הראשונות. בוס שהגיע לקריית שלום עם הילה גדולה ואמירות על כך "שישנה את הכדורגל במכבי ת"א". אינו מצליח להעביר את שיטתו לטרבליסטית, כאשר מקורבים לשחקני הקבוצה טוענים כי הקבוצה תחת פיטר בוס משחקת כדורגל גרוע יותר מאשר שיחקה תחת הסרבי סלבישה יוקאנוביץ'.

 

 

מקורב למכבי ת"א: "כך לא משחקת קבוצה הנאבקת על האליפות. הקבוצה בלחץ והיכולת שהוצגה באצטדיון בלומפילד, נגד קבוצה חלשה כמו הפועל חיפה, אומרת את הכל. 20 דקות טובות בסיום לא יספיקו בפלייאוף העליון, זאת מכבי ת"א החלשה ביותר מאז עידן המאמנים הזרים של ג'ורדי קרויף".

 

איגיבור. "אנחנו לא בלחץ" (דני מרון)

 

לעומתם, נוסא איגיבור דווקא נשמע אופטימי לאור התוצאה: "במחצית השנייה לאחר השינויים בהרכב וההוראות החדשות כבר ידענו מה לעשות. המאבק נגד הפועל ב"ש ימשך וטוב לשחק לפניהם".

 

"הם יכולים שוב לחזור לחמש נקודות יתרון, אנחנו לא בלחץ והרצון הוא לנצח בכל משחק. הסיכויים במאבק על התואר הם 50 אחוזים והלחץ הוא על שתי הקבוצות. אני לא חושב שיש בעיות במשחק ההגנה שלנו כי בכדורגל עושים טעויות".

 

בסגל הרחב למשחק לא נכלל החלוץ ברק יצחקי בשל פציעה באימון המסכם. הבלם טל בן חיים נכלל בסגל וישב על הספסל ולא שיחק כבר בארבעה המשחקים האחרונים. המאמן פטר בוס תומך בהחתמתו של הבלם איתן טיבי על חוזה חדש והעביר את דעתו המקצועית לראשי המועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי