סכנין בונה על הקהל, עות'מאן: אסור לאכזב

קאצ'ובה. ימשיך במרכז השדה
קאצ'ובה. ימשיך במרכז השדה | צילום: דני מרון

קריית שמונה תתארח בדוחא בקרב על הפלייאוף העליון. חיימוב יעלה עם זריקה

(גודל טקסט)

כשהיא בתקופה טובה ונמצאת במקום המוביל לפלייאוף העליון, בני סכנין תארח את עירוני קריית שמונה בדוחא רגע לפני תום העונה הרגילה (שבת, 18:30). חניכיו של יוסי אבוקסיס מבינים שהיריבה שואפת לחזור למסלול הניצחונות.

 

"משחק מאוד חשוב נגד קבוצה שנלחמת על חייה בליגה ומנגד עדיין רוצה פלייאוף עליון", אמר עלי עותמאן לספורט1. "עם הקהל שלנו שי מלא את דוחא אסור לנו לאכזב אותם כי המשחק הוא על עונה שלמה", הוסיף המגן.

 

 

אבוקסיס צפוי לעלות באותו הרכב כאשר סגס תאמבי ודייגו קאצ'ובה יפתחו במרכז המגרש. וונדרסון הברזילאי יתפקד כמגן שמאלי על חשבון איהאב שאמי ואילו יובל אבידור יפתח בחוד על חשבון וויאם עמאשה. עלאא אבו סאלח ימשיך להיעדר עקב פציעה.

 


אבוקסיס. רוצה לשמור על המומנטום (דני מרון)

 

ההרכב המשוער: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, איציק כהן , אברהם פאס, וונדרסון, סגס תאמבי, דייגו קאצ'ובה, ז'ורז'יניו, פיראס מוגרבי, יובל אבידור, שלומי אזולאי.

 

חיימוב יקבל זריקה לפני המשחק ויפתח בקריית שמונה

 

קרית שמונה תגיע לדוחא כשהיא יודעת שמדובר בהזדמנות האחרונה שלה לנסות ובכל זאת להתברג בפלייאוף העליון.

המאמן שלומי דורה ניסה השבוע להנחיל אמונה בקרב השחקנים וערך שיחות אישיות עם מספר מהם, כשהכוונה היא לשחק במערך התקפי יותר במטרה להשאיר סיכוי לסיים באחד מששת המקומות הראשונים ולהעביר את ההכרעה למחזור הסיום של העונה הסדירה אז תארח את בית"ר ירושלים.

המשמעות היא שבשלשייה הקדמית ישתפו פעולה אחמד עאבד, אופיר מזרחי ואוסטין אמוטו, כאשר ברונו קוניה שהורחק בשבוע שעבר ייעדר ואת מקומו יתפוס אור אוסטווינד.

אמוטו. מקווה לשוב למצוא את הרשת (איתן הנסברגן)

גיא חיימוב עדיין לא כשיר במאת האחוזים, אך יקבל זריקה וצפוי לשוב להרכב במקום זועבי. עודד אלקיים עשוי לשוב לסגל לאחר פציעה.

הרכב משוער: גיא חיימוב, עוז ראלי, קאסיו פרננדס, לואיס גוטיירס, דניאל בורחל, רועי שוקרני, עדן שמיר, אור אוסטווינד, אחמד עאבד, אופיר מזרחי, אוסטין אמוטו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי