"היינו זקוקים לימי התאוששות אחרי ב"ש"

מזרחי בבירת הנגב. הכתומים חושבים גם על הגביע
מזרחי בבירת הנגב. הכתומים חושבים גם על הגביע | צילום: דני מרון

בני יהודה תארח את מכבי ת"א ללא מורי המוצהב, נוורו בספק. עזוז חוזר ל-11

(גודל טקסט)

שני מחזורים לסיום העונה הסדירה, בני יהודה מדורגת במקום השלישי המוביל לפלייאוף העליון – אך לכתומים מהשכונה מצפה לוח המשחקים הקשה ביותר מבין אלו שמחפשות להתברג בשישייה הראשונה.

 

בני יהודה תארח מחר (שבת, החל מ-19:15 בספורט1 וב-HD) את מכבי תל אביב שלא יכולה להרשות לעצמה איבוד נקודות במאבק מול ב"ש על האליפות ובשבוע הבא תפגוש את הפועל רעננה העיקשת, שכבר הבטיחה מקום בפלייאוף העליון.

 

 

מלבד שקט מקצועי אם יצליחו במשימה להתברג בין שש הראשונות, בקבוצה בונים על הכנסה כספית גבוהה ממשחקי הבית העתידיים נגד הפועל באר שבע, מכבי ת"א, בית"ר ירושלים וככול הנראה גם מכבי חיפה.

 

יוסי מזרחי והצוות המקצועי מתכננים את ההכנות לשלושת הימים הקרובים שיהיו החשובים של המועדון העונה. גורם בקבוצה אמר על השבוע העמוס המצפה לכתומים, כאשר גם גומלין רבע גמר גביע המדינה מול מכבי חיפה (2:2 במשחק הראשון) על הפרק: "השקענו מאמצים גדולים ביום שני נגד הפועל באר שבע והיינו זקוקים לימי התאוששות. נהיה אמורים לחלק נכון את הכוחות והעומס כדי שלא נאבד את הפלייאוף העליון ואת הגביע".

 

המאמן יוסי מזרחי יחסר מחר את הבלם דן מורי בשל חמישה כרטיסים צהובים ואת החלוץ ג'וד נוורו שלא הצליח להתאושש מהפציעה ברגלו. להרכב יחזור איציק עזוז שסיים עונש של כרטיסים צהובים ויחליף את דן מורי במרכז ההגנה.

 

ההרכב המשוער: דלה איינוגבה, שון גולדברג, בן אלגרבלי, איציק עזוז, בן צעירי, תיירי דובאי (סתיו פיניש), חסן אבו זייד, אנטוניו מרסיץ', אמיר עגייב, פדרו גלבאן, גל צרויה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי